گودال مرگ برای‌مان خوش یمن بود

بازیکن ملی پوش فوتبال زنان سپاهان با بیان اینکه گودال مرگ برایمان خوش یمن بوده است، گفت: امیدوارم تمام بازی‌های‌مان در نقش جهان برگزار شود، زیرا به بازی در این زمین و با این شرایط عادت کرده‌ایم.

به گزارش ذاکرنیوز، هاجر دباغی شامگاه (سه‌شنبه ۲۳ فروردین ماه) در جمع خبرنگاران  اظهار کرد: از قبل می‌دانستیم بازی سنگینی در پیش داریم و قسم خورده بودیم که اشتباه نکنیم و این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و دقیقه ۷۶ به خاطر یک اشتباه گل خوردیم و در واقع مزد بازی خوبمان را در نیمه اول بازی گرفتیم.


وی افزود: نیمه اول بسیار خوب و کم اشتباه بودیم، در نیمه دوم دو موقعیت داشتیم، اما نتوانستیم به گل برسیم با اینکه در نیمه دوم توپ در اختیار سیرجان بود، اما توانستیم نتیجه نهایی را به سود خود تمام کنیم.


مهاجم ملی پوش فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: گودال مرگ به ما ساخته و جدای از نتیجه خوب، بازی زیبایی هم به نمایش گذاشتیم.


دباغی در خصوص ارتباط تصویری قبل از شروع بازی مدیرعامل و برخی از بازیکنان تیم فوتبال آقایان، بیان کرد: همبستگی خوبی بین تیم آقایان و زنان است و این مسئله از مدیریت خوب و قوی مدیرعامل باشگاه است که حتی همیشه در تمرین‌های ما حضور پیدا کرده و از ما حمایت می‌کند و این همبستگی از لحاظ امکانات و شرایط نیز است. بازی به بازی خوب کار کردیم و نتیجه لازم را گرفتیم و بخش بزرگی از این نتایج، ناشی از لطف باشگاه است.


وی در خصوص مصدومیت‌اش گفت: مصدومیت کوچکی دارم که همراه با درمان بازی می‌کنم و سعی دارم زودتر درمان شوم. در دو بازی اخیر ۸۰ درصد توان خودم را نشان دادم.


انتهاب پیام

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار