معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی:

کوتاهی دستگاه ها در اجرای مصوبات قابل پیگیری و برخورد است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: کوتاهی دستگاه های مرتبط و وظیفه مند در خصوص اجرای مصوبات از سوی دبیرخانه کارگروه قابل پیگیری است.

به گزارش ذاکرنیوز ، جواد اشرفی امروز دوشنبه در سیزدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به اهمیت تولید یکی از کارگروه‌های مهم در این بخش کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است.


وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۳ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان برگزار شده است، تصریح کرد: این جلسات ۸۵ مصوبه داشته است.


بررسی مشکلات ۳۵ واحد تولیدی استان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در این جلسات مشکلات ۳۵ واحد تولیدی استان مورد بررسی و رصد قرار گرفته است، یادآور شد: خوشبختانه دستگاه‌های مربوطه همکاری لازم را در خصوص رفع این مشکلات داشته و راهکارهای لازم را ارائه کرده‌اند.


اشرفی ضمن تأکید بر لازم‌الاجرا بودن مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: در صورتی که دستگاه‌ها مرتبط و وظیفه مند در خصوص اجرای مصوبات کوتاهی کنند بدون شک این کوتاهی از سوی دبیرخانه کارگروه قابل پیگیری و برخورد است.


وی در رابطه با مشکلات پیش روی معدن روی ملوند که در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت، افزود: سه چهار سال است که مشکلات این معدن مطرح بوده و خوشبختانه امروز با حضور سرمایه‌گذار و دستگاه‌های متولی در این خصوص تصمیم‌گیری شد که امیداست نتایج مثبتی در پی داشته باشد.


لزوم مشاوره دستگاه‌های متولی به واحدهای تولیدی در فرآیند تولید و دریافت تسهیلات


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی مهم‌ترین مشکلات واحدهای تولیدی استان را مسائل مربوط به تأمین اجتماعی، سرمایه در گردش، مالیات و تأمین آب عنوان کرد.


اشرفی بیان داشت: متأسفانه برخی واحدهای تولیدی نسبت به قوانین و دستورالعمل‌هایی که ابلاغ شده آگاهی و اشرافیت لازم را ندارند و در این راستا دستگاه‌های متولی موظف بوده تا مشاوره‌های لازم را به این واحدها ارائه دهند تا در فرایند تولید و دریافت تسهیلات دچار ابهام نشوند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار