کلنگ ساختمان شهرداری و ساختمان مدیریت بحران شهرداری سی سخت به زمین زده شد

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ساختمان شهرداری سی سخت با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری کلنگ زنی شد، افزود: این ساختمان در سه طبقه و با زیربنای ۱۵۰۰ متر مربع احداث می شود.

به گزارش ذاکرنیوز، کیامرث حاجی زاده در آئین کلنگ زنی ساختمان شهرداری سی سخت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم علیرضا تابش رئیس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، افزود: خدمات مرحوم تابش به مردم دنا هیچ وقت فراموش نمی شود.
وی با بیان اینکه در هیچ بحرانی همچون زلزله سی سخت شاهد تعامل در سطح ملی و استانی نبودیم، تصریح کرد: استاندار در همان ساعت اولیه وقوع زلزله در این شهر حضور یافت.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تعامل استاندار، نماینده ولی فقیه، امام جمعه سی سخت، مجمع نمایندگان استان، شهرداران، فرمانداران، اعضای شوراهای شهر استان و... را قابل تقدیر دانست و عنوان کرد: اولین امتیاز در بحران نجات جان انسان ها است و در این زلزله با تلاش دانشگاه و همکاری هلال احمر ۶۷ نفر در فاصله کمتر از یک ساعت به بیمارستان یاسوج اعزام شدند.
حاجی زاده با تاکید بر اینکه طی یک ساعت تمامی زیر ساخت های این شهر زلزله زده پایدار شد، ادامه داد: ۳ ماه به صورت شبانه روزی تلاش ها برای آبادانی سی سخت ادامه دارد.
وی با تاکید بر اینکه برای نخستین بار دولت و مجلس کمک کردند تا مردم زودتر در خانه های خود مستقر شوند، تاکید کرد: تنها مطالبه استاندار در نشست ویدئو کنفرانس افتتاح واحدهای مسکن محرومان که دیروز با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد افزایش سقف تسهیلات بلاعوض منازل در دست احداث شهرستان دنا و شهر سی‌ سخت بود.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه صدور پروانه های ساختمانی به دلیل وقوع زلزله رایگان شد، بیان کرد: شهر سی سخت را ویژه دیدیم.
حاجی زاده خواستار تخصیص ارزش افزوده این ماه برای حقوق کارگران شهرداری سی سخت شد.
وی در بخش دیگری از سخنانش افزایش و انباشت بی رویه نیرو و عدم توجه شهرداری ها برای ایجاد درآمد پایدار را از مشکلات عمده شهرداری برشمرد و خاطرنشان کرد: شهرداری ها کارگران را در اولویت پرداخت حقوق قرار دهند.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ساختمان شهرداری سی سخت با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری کلنگ زنی شد، افزود: این ساختمان در سه طبقه و با زیربنای ۱۵۰۰ متر مربع احداث می شود.
حاجی زاده عنوان کرد: ساختمان چند منظوره مدیریت بحران شهرداری سی سخت نیز با اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد ریال و از محل اعتبارات ۲ درصد نفت و استانی و در زمینی با متراژ ۹۰۰ متر مربع کلنگ زنی شد.
وی آخرین پروژه کلنگ زنی امروز را کانال سازی فیبر نوری و پایش تصویری شهر سی سخت با اعتبار ۴ و نیم میلیارد تومان عنوان کرد.
حجت‌ الاسلام ناصر مصباح امام جمعه شهر سی‌ سخت نیز در این آئین از خدمات شبانه روزی معاون عمرانی استاندار تقدیر کرد و گفت: دولت برای برگشتن مردم سی سخت به زندگی عادی تمام تلاش خود را به کار برد.
همچنین، مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی نیز در این آئین با بیان اینکه پروژه های خوبی امروز در سی سخت کلنگ زنی شد، اظهار کرد: مجموعه استانداری به ویژه معاونت عمرانی با حضور و تلاش شبانه روزی در سی سخت برای آبادانی این منطقه زحمت کشیدند.
به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از ایسنا، آئین کلنگ زنی ساختمان شهرداری سی سخت با حضور کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استاندار، مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس، امام جمعه سی سخت، علی شهابی نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
حاجی زاده همچنین در میان مردم سی سخت و کارگران شهرداری حضور یافت و از نزدیک مشکلات آنها را شنیده و دستورات لازم جهت رفع مشکلات را صادر کرد.
گفتنی است حاجی زاده همچنین از بیمارستان ۳۲ تختخوابی در حال ساخت سی سخت نیز بازدید کرد.
انتهای پیام

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار