مصاف گاتسالوف و توکلیان را سرمربی تیم ملی روسیه برد/ یک ایرانی تنها برنده هندی‌ها

نماینده روسیه با هدایت حاجی‌مراد گاتسالوف قهرمان پیشین المپیک و جهان از سد تیم هندی که هدایتش را امیر توکلیان بر عهده داشت، گذشت.

به گزارش ذاکرنیوز، در کشتی‌های نوبت عصر روز اول مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های جهان، دو مسابقه همزمان در سالن شهدای هفتم تیر برگزار شد که تیم بانک شهر از یک سو حریف قزاقش را برد و در سوی دیگر هم تیم روسیه از سد هندوستان گذشت.

حاجی‌مراد گاتسالوف سرمربی تیم ملی روسیه که تیم این کشور را در مسابقات یادشده همراهی کرده در یک سو و در سوی دیگر نیز امیر توکلیان هدایت تیم هندی را برعهده داشت که در ترکیب تیمش از سه کشتی‌گیر ایرانی هم استفاده کرده بود. استفاده از سه کشتی‌گیر ایرانی در ترکیب تیم هندی هم نتوانست مانع از شکست سنگین این تیم مقابل روس‌ها شود.

  

فرزاد محمدی، محمدرضا قیاسی و مصطفی طوقانی ایرانی‌هایی بودند که توکلیان در این کشتی از آنها استفاده کرد و از بین آنها تنها طوقانی به برد رسید.

اسامی کشتی‌گیران روسیه ابتدا آمده است: روسیه 9 - هندوستان یک

وزن 57 کیلوگرم: رامیز گامزاتوف با نتیجه 10 بر صفر از سد بریجس یداو هندی گذشت.

وزن 61 کیلوگرم: مسلم مختیخانوف 13 بر 4 نی کییاداوپیلاناگویلا را مغلوب کرد.

وزن 65 کیلوگرم: شمیل ممدوف 10 بر صفر جاسکاران سینگ را برد.

وزن 70 کیلوگرم: اوگنی ژربایف هم 10 بر صفر مولیم آیداو را از پیش رو برداشت.

وزن 74 کیلوگرم: تیمور بیژیف دارنده مدال برنز جهان با ضربه فنی یاش هندی را با شکست روانه کرد.

وزن 79 کیلوگرم: اخمد عثمانوف هم پیروزی دیگری مقابل کشتی‌گیر ایرانی تیم هند به دست آورد و فرزاد محمدی 10 بر صفر مغلوبش شد.

وزن 86 کیلوگرم: ارسلان باگایف هم شکست 10 بر صفر دیگری را به کشتی‌گیر هندی، سا ندیپ سینگما تحمیل کرد.

وزن 92 کیلوگرم: آس خاب سعدالله‌اف در حالی که نتیجه کشتی 6 بر 5 به سود او دنبال می‌شد، با ضربه فنی محمدرضا قیاسی کشتی‌گیر ایرانی تیم هند را پشت سر گذاشت.

وزن 97 کیلوگرم: ماگومد کوربانوف هم با نتیجه 10 بر صفر از سد  آشیش که شاگرد امیر توکلیان است، گذشت.

وزن 125 کیلوگرم: اریک جیف تنها روسی بود که مغلوب حریفش شد. مصطفی طوقانی کشتی‌گیر ایرانی تیم هند تنها پیروزی این تیم را مقابل حریف روسش به دست آورد.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار