کشته شدن ۶۸۰ نظامی وساقط شدن ۱۳۱ پهپاد اوکراینی در ۲۴ ساعت گذشته

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۸۰ سرباز اوکراینی را کشته و ۱۳۱ پهپاد آن را ساقط کرده است.

وزارت دفاع روسیه از کشته شدن ۶۸۰ سرباز اوکراینی و سرنگونی ۲۶ موشک و ۱۱ پهپاد نیرو‌های کی یف در محور‌های مختلف طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از روسیا الیوم، وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: در محور کوبیانسک در استان خارکف در شرق اوکراین تلفات دشمن بالغ بر ۳۰ سرباز، تجهیزات، سلاح و توپ غربی بود.

این بیانیه می افزاید: در محور دونتسک، نیرو‌های ما با تقویت مواضع و استحکامات مهم، تلفات دشمن بالغ بر ۳۷۰ سرباز، خودروی نظامی و توپخانه غربی بود.

وزارت دفاع روسیه اضافه کرد: در محور آودیوکا، نیرو‌های روسی به تقویت خطوط هجومی خود ادامه دادند و ۷ حمله دشمن دفع شد و تلفات دشمن بالغ بر ۹۵ سرباز و خودرو زرهی از جمله یک خودروی بردلی آمریکایی و تجهیزات، سلاح و توپخانه غربی بود.

این وزارت خانه توضیح داد: در محور جنوبی دونتسک، نیرو‌های ما با بهبود مواضع، ۱۴۵ سرباز اوکراین را از بین بردند و تجهیزات دشمن را منهدم کردند.

 در محور خرسون، نیرو‌های ما مواضع خود را در خط مقدم بهبود دادند و تلفات دشمن به ۴۰ سرباز، تجهیزات نظامی و خودرو از جمله نفربر زرهی ام ۱۱۳ آمریکایی و توپخانه غربی رسید.

وزارت دفاع روسیه در پایان اعلام کرد: پدافند‌ هوایی ما ۲۶ موشک HIMARS آمریکایی و یک موشک "Vampire" چک را سرنگون کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا
اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار