کتابخانه روستایی «قره‌خانبندی» بجنورد به صورت ملی معرفی می‌شود

بجنورد_ مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری خراسان شمالی گفت: فعالیت‌های کتابخانه کانون فرهنگی هنری اندیشه روستای قره خانبندی بجنورد با هدف ترویج کتابخوانی از قاب رسانه ملی منتشر می‌شود.

به گزارش ذاکرنیوز، حجت الاسلام حبیب الله پاکدامن در گفتگو با مهر با اشاره به معرفی کتابخانه اندیشه کانون فرهنگی هنری مسجد روستای قره خانبندی بجنورد در سطح ملی اظهار کرد: این کتابخانه به عنوان مرکز شاخص ملی با ساخت مستند تلویزیونی به صورت کشوری معرفی و عملکرد آن در قاب رسانه ملی به نمایش در می‌آید.


مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در ادامه افزود: فعالیت‌های این کتابخانه به عنوان کتابخانه شاخص استان، در حوزه ترویج فعالیت‌های کتابخوانی و ایجاد فضای انس با کتاب به ویژه در کودکان و نوجوانان بوده است.


وی ادامه داد: ساخت این مستند، یکی از برنامه‌های محوری ستاد کانون‌های مساجد کشور در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران است که پس از تهیه، در این ایام از رسانه ملی برای عموم بینندگان پخش شود.


پاکدامن اضافه کرد: فعالان کانون اندیشه روستای قره خانبندی بجنورد، با وجود امکانات محدود این روستا، با تلاش مستمر نشست‌های کتابخوانی و نقد کتاب و مسابقات فرهنگی را برای سنین مختلف خصوصاً کودک و نوجوان در طول هفته برگزار کرده و هسته کتابخوانی را دایر کردند.


وی در پایان گفت: تصویر برداری اولیه این مستند با تلاش گروهی از هنرمندان جوان استان به پایان رسیده و هم اکنون در حال پرداخت و تدوین نهایی است

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار