توسط نشر ۲۷ بعثت؛

کتاب «صبح روز نهم» به چاپ چهارم رسید

کتاب «صبح روز نهم» نوشته گل‌علی بابایی شامل سرگذشت‌نامه مستند شهید علی‌رضا نوری به چاپ چهارم رسید و در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

به گزارش ذاکرنیوز، کتاب «صبح روز نهم» نوشته گل‌علی بابایی شامل سرگذشت‌نامه مستند شهید علی‌رضا نوری توسط انتشارات ۲۷ بعثت به چاپ چهارم رسید و در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.


کتاب صبح روز نهم پانزدهمین‌عنوان از مجموعه «بیست‌وهفت در بیست‌وهفت» است که سرگذشت‌نامه فرماندهان لشگر ۲۷ محمدرسول‌ا… (ص) را شامل می‌شود.


به گفته گل‌علی بابایی، شهید نوری یک مهندس و یکی از مسؤولان کارآمد نظامی جنگ بود که در زمینه جنگ‌های نامتقارن و نبردهای منظم سال‌های دفاع‌مقدس کارنامه درخشانی دارد.


شهید نوری از شهدای شهر ساری از استان مازندران است و وقتی زمستان سال ۹۷ مسئولان استان مذکور با لطف‌شان برایم مراسم تقدیری برپا کردند، پیشنهاد نوشتن کتاب درباره زندگی دو تن از شهدای این‌استان را هم مطرح کردند که یکی از آن‌ها شهید نوری بود. این‌دو فرمانده که نوشتن زندگی‌شان پیشنهاد شد، علی‌رضا نوری ساروی و سید ابراهیم کسائیان بودند که هر دو با وجود اصالت مازندرانی خود، فرماندهی دو یگان قدرتمند تهرانی یعنی لشگرهای ۲۷ محمدرسول‌الله (ص) و ۱۰ سیدالشهدا (ع) را به عهده داشتند.


شهید علیرضا نوری از مدیران رده‌بالای راه آهن دولتی و فرماندهان ارشد سپاه منطقه ۱۰ تهران بوده است. در برهه‌ای هم مسئولیت اعزام نیروهای تهران به جبهه را به عهده داشت. او متولد سال ۳۱ بود و سال ۶۵ به شهادت رسید.


چاپ چهارم این‌کتاب با ۳۶۸ صفحه، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۱۱۵ هزار تومان عرضه شده است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار