کاهش زمان ترخیص کالا در استان بوشهر مشمول تخفیف 33 درصدی هزینه خدمات بندری

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به اعمال تخفیف و معافیت ترخیص کالا در بنادر استان گفت: کالاهایی که زیر یک ماه در بنادر استان بوشهر ترخیص شوند مشمول 33 درصد تخفیف هزینه خدمات انبارداری می‌شوند.

  به گزارش پایگاه خبری ذاکرنیوز محمد شکیبی نسب در گفت‌وگو با  تسنیم، با اشاره به تأکید استاندار بوشهر مبنی بر کوتاه شدن فرایند ترخیص کالا در بنادر استان، اظهار داشت: در این راستا برای کاهش زمان ترخیص کالا استاندار بوشهر بر تشکیل جلسه تخصصی با متولیان ترخیص کالا با هماهنگی معاون اقتصادی استانداری تأکید کرد.

وی میانگین زمان ترخیص کالا در حال حاضر در بندر بوشهر را بین 35 تا 45 روز دانست و بیان کرد: در ترخیص کالا 27 دستگاه اجرایی دخیل هستند که کاهش فرایند ترخیص کالا در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به اعمال تخفیفات و معافیت برای هزینه انبارداری در بنادر استان تصریح کرد: کاهش زمان ترخیص کالا در بنادر و گمرکات استان بوشهر مشمول تخفیف 33 درصدی می‌شود.

شکیبی نسب اضافه کرد: اگر کالاهای تجاری در بنادر استان بوشهر زیر یک ماه ترخیص شوند مشمول معافیت و تخفیف هزینه انبارداری می‌شوند.

وی ادامه داد: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در راستای رونق تجاری و حمایت از فعالان اقتصادی از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کند و در این راستا به‌صورت شبانه‌روزی در خدمات‌رسانی به تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی همکاری می‌کند.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار