کاریکاتور موهن فرانسوی پرچم استصیال دشمنان اسلام را بالا برد

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: کاریکاتور جنجالی و موهن نشریه فرانسوی درباره پیامبر اسلام(ص) پرچم جاهلیت مدرن غربی‌ها، نوکری شیطان‌های بزرگ آمریکا و اسرائیل و استصیال دشمنان را در مقابله با گفتمان مقاومت اسلامی بالا برد.

به گزارش ذاکرنیوز، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس در جمع نمازگزاران اظهار داشت: دشمنان با باز نشر کاریکاتور موهن در مقابل آزادی خواهی مسلمانان و پیروان مکتب توحیدی ضعف خود را نشان دادند و برخی  از دولت‌ها و کشورهای اسلامی با بی غیرتی هیچ اعتراضی به این حرکت بزدلانه دشمنان نکردند.


وی ادامه داد: ما این حرکت دشمنان علیه پیامبر اسلام(ص) را محکوم می‌کنیم و اطمینان داریم اسلام ستیزی غربیان به ضرر آنها تمام خواهد شد.


امام جمعه شهرستان پردیس در بخشی از سخنانش، انتخابات آینده آمریکا را انتخاباتی پر تنش و عجیب نام برد.


وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در مورد ضرورت نظارت میدانی مسولان، اظهار داشت:مسئولان نباید از وضعیت جامعه و نحوه  زندگی و معیشت مردم غافل باشند آنها باید با نظارت دقیق میدانی از مشکلات مردم آگاه و آنها را در اسرع وقت مرتفع کنند.


امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به راهکار رهبری در خصوص رفع مشکل فساد اقتصادی، افزود: مقام معظم رهبری سرعت، اتقان و عدالت را به دستگاه قضایی برای رسیدگی به پروندهای فساد اقتصادی توصیه کردند.


امام جمعه شهرستان پردیس گفت: همه گیری بیماری کرونا، مجازی شدن آموزش دانش‌آموزان ما را به همراه دارد و برای پیشگیری از عقب افتادگی تحصیلی دانش آموزان، مسئولان با ایجاد زیرساخت‌های بومی شرایط تحصیل مجازی مناسب را با در اختیار قرار دادن شرایط عادلانه تحصیلی  برای دانش آموزان فراهم کنند.


حسینی ادامه داد: خانواده ها در فضای مجازی با فرزند خود همراه باشند و با نظارت بر عملکرد وی او را تنها نگذارند و با کمک به یادگیری موضوعات درستی به ارتقا ی سطح عملی دانش آموز خود با ستفاده از آموزش های ارائه شده توسط معلمان ارتقا بدهند.


وی با اشاره به جنگ جمعیتی دشمن علیه ایران اسلامی، عنوان کرد: دشمن خطرناک ترین جنگ را با تشویق خانواده ها به تک فرزندی علیه ما به راه انداخته، قرار بود کنترل جمعیت  تنها ۵ سال اجرایی شود اما با دسیسه دشمن این دوران طولانی تر شدهاست.


امام جمعه شهرستان پردیس از برگزاری  نمایشگاه  بصیرت عاشورایی در فاز ۱۱  مسکن مهر پردیس در هفته آینده خبر داد و اظهار داشت:  روز دوشنبه نمایشگاه بصیرت عاشورایی با هدف آشنایی نسل جوان با آموزه های عاشورایی همراه با پرده خوانی ، نوحه سرایی  و روایت گری عاشورایی افتتاح و ۱۰ روز فعالیت خواهد داشت.


شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار