کارگردان «میان صخره‌ها»: شاید این فیلم آخرین کار کودکم باشد

نشست خبری فیلم سینمایی «میان صخره‌ها» که عصر امروز در سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به اکران درآمد، در سینما فرهنگ برگزار شد.

به گزارش ذاکرنیوز، نشست رسانه‌ای فیلم سینمایی «میان صخره‌ها» که عصر امروز در سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به اکران درآمد، با حضور مختار عبداللهی کارگردان، محمد احمدی تهیه‌کننده، آندیا یحیی‌پور بازیگر و برخی دیگر از عوامل فیلم در سینما فرهنگ برگزار شد.

در این نشست، مختار عبداللهی کارگردان «میان صخره‌ها» با اشاره به سختی‌های ساخت کار کودک در سینما گفت: ایده اولیه کار از مستندی که طرح آن را دو سال پیش تدارک دیده بودیم، آغاز شد. ابتدا قرار بود فیلم را با محوریت یک شخصیت پیش ببرم اما به دلیل اینکه در این صورت مخاطبان کودک فیلم کاهش پیدا می‌کرد، تصمیم گرفتم که فیلم را با چند شخصیت به سرانجام برسانم.

وی درباره چگونگی تهیه سرمایه برای ساخت این فیلم سینمایی افزود: طرح ابتدایی کار را به مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی دادم و خوشبختانه این طرح در آنجا پذیرفته شد و نیمی از هزینه‌های ساخت فیلم توسط این مرکز تأمین شد.

این کارگردان درباره تجربه‌های آتی خود در سینما گفت: شاید «میان صخره‌ها» آخرین کار کودکم باشد. اکنون فیلمنامه‌هایی در حوزه دفاع مقدس، کمدی و تجربی دارم و شاید کار بعدی‌ام درامی تلخ یا فیلمی تجربی باشد.

در بخش دیگری از این نشست، محمد احمدی تهیه‌کننده «میان صخره‌ها» با اشاره به اینکه این فیلم سومین فیلم بلند سینمایی او با محوریت مخاطبان کودک و نوجوان است، گفت: «میان صخره‌ها» فیلمی قصه‌گو برای  مخاطب کودک و نوجوان و روایتگر قصه خواهر و برادری است که حین بردن گوسفندان به چراگاه، در میان صخره‌ها گیر می‌کنند.

وی درباره برنامه اکران فیلم در سایر جشنواره‌های بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان گفت: به‌دلیل تراکم کارهای جاری، هنوز برای حضور بین‌المللی «میان صخره‌ها» برنامه‌ریزی نکرده‌ایم اما در اولین فرصت اقدامات لازم را برای حضور پررنگ فیلم در جشنواره‌های معتبر بین‌المللی انجام خواهیم داد.

آندیا یحیی‌پور، بازیگر کودک فیلم «میان صخره‌ها» نیز در سخنانی اظهار کرد: روزهای آغازین فیلمبرداری به‌دلیل اینکه پدر و مادرم را نمی‌دیدم برایم سخت می‌گذشت. در روزهای پایانی فیلم‌برداری هم به خاطر اینکه می‌خواستم از گروه جدا شوم، بسیار ناراحت بودم و گریه کردم.

 

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار