کارگران ‌در خط مقدم جبهه جهاد اقتصادی ‌قرار دارند

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از کارگران به عنوان سربازان سنگرهای اقتصادی نام برد و گفت: این تلاشگران در خط مقدم جبهه جهاد اقتصادی و رکن اصلی تولید در کشور قرار دارند.
- اخبار استانها -

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار امان‌الله گشتاسبی صبح امروز در بازدید از کارخانه تراکتورسازی کردستان که به مناسبت هفته کار و کارگر انجام شد، از نزدیک در جریان روند تولید و مشکلات آنان قرار گرفت.

وی با قدردانی از تلاش‌های کارگران و نیروهای این کارخانه؛ از کارگران به عنوان سربازان سنگرهای اقتصادی نام برد و افزود: کارگران در خط مقدم جبهه جهاد اقتصادی و رکن اصلی تولید در کشور قرار دارند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به عنوان شعار سال؛ بر ضرورت رفع مشکلات کارخانجات و واحدهای تولیدی تأکید کرد و گفت: تنها راه برون رفت کشور از مشکلات و بهبود وضعیت تولید و اشتغال، اجرایی کردن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: رفع موانع تولید برای دستیابی به جهش تولید جزو برنامه‌های اولویت‌دار بوده که در همین راستا آمادگی بکارگیری تمام ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال و حمایت از واحدهای تولیدی جهت رونق اشتغال را داریم.

گشتاسبی با ابراز خرسندی اینکه ایران در همه حوزه‌های به پیشرفت‌های عظیمی دست پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: در اوایل انقلاب و در جنگ تحمیلی مشکلات زیادی داشتیم و همین جنگ ما را وادار کرد تا در حوزه نظامی به پیشرفت‌های زیادی برسیم.

وی با اشاره به پیشرفت‌های صورت‌گرفته در استان کردستان عنوان کرد: امروز می‌توان از کردستان به‌عنوان یکی از استان‌های موفق در کشور نام برد چرا که در این استان جوانان و نخبگانی وجود دارد که با دوراندیشی و تحصیلات علمی خود، آینده خوب این استان را رقم زدند.

فرمانده سپاه استان کردستان اظهار کرد: امیدواریم این ظرفیت‌ها روزبه‌روز در حوزه‌های مختلف دوچندان شود چرا که پیشرفت در این استان سبب رفع بیکاری و اشتعال‌زایی جوانان خواهد شد.

گشتاسبی دستورات لازم برای رفع موانع پیشروی تولید این کارخانه‌ها را صادر کرد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار