چگونگی اعطای مدرک درجه یک هنری به خادمان برگزیده قرآن بررسی شد

نشستی در راستای اجرایی‌سازی مصوبه جلسه ۶۳ کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآنی مبنی بر تمهید اقدامات لازم برای اختصاص مدرک درجه یک هنری به خادمان برگزیده قرآن کریم برگزار شد.

به گزارش ذاکرنیوز، در راستای اجرایی‌سازی مصوبه جلسه ۶۳ کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآنی مبنی بر تمهید اقدامات لازم برای اختصاص مدرک درجه یک هنری به خادمان برگزیده قرآن کریم نشستی با حضور علیرضا معاف معاون قرآن و عترت و محسن پرویز دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان در معاونت قرآن و عترت برگزار شد.


در این جلسه با بررسی مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در حوزه اعطای درجه‌ی یک هنری به فعالان این حوزه و متمم آن و ماده واحده‌های مرتبط با فعالان قرآنی مصوب آن شورا، امکان‌سنجی اعطای این نشان به خادمان قرآن بررسی شد.


پس از بررسی و ارائه نظرات کارشناسی برای تمهید اقدامات قانونی مقرر شد درخواست اصلاح مصوبات قبلی شورای‌عالی انقلاب فرهنگی از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به آن شورا ارسال شود.


گفتنی است، در این نشست محمدرضا پورمعین دبیر انجمن خادمان قرآن کریم و حسین سلیمانی مدیرکل دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآنی نیز حضور داشتند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار