رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

پیک پنجم کرونا در روستاهای هرمزگان رخ داده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: متاسفانه پیک پنجم در روستاهای هرمزگان اتفاق افتاده است.

به گزارش ذاکرنیوز، حسین فرشیدی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، که با حضور دکتر حریرچی برگزار شد، بیان داشت: در مدت این ۱۶ ماه، ۶ دستگاه سی تی اسکن به شهرستان‌های هرمزگان اضافه شد.


وی با بیان اینکه متأسفانه اوج پیک فعلی در روستاهای هرمزگان اتفاق افتاده است، تصریح کرد: در شهرستان جاسک خانه به خانه موارد رو پیگیری کردیم و باعث شد تو اوج پیک، شاهد روند کاهشی در این شهرستان باشیم.


فرشیدی با اشاره به اینکه تجمعات باعث شد در اردیبهشت ماه استان دارای بحران شود، اظهار کرد: بندرلنگه بعنوان قطب غرب استان، به علت گسترش بیماری کووید ۱۹ نگرانی ایجاد کرده است.


وی با بیان اینکه از شهرستان‌های بستک و پارسیان هم به بیمارستان بندرلنگه مراجعه می‌کنند، اظهار کرد: ۱۴۰ بیمار کرونایی در بندرلنگه هستند که اورژانس این بیمارستان هم به بخش کووید تبدیل شده است.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه تسریع در تهیه سی تی اسکن بندرلنگه و حاجی آباد بسیار کمک کننده خواهد بود، اضافه کرد: شهرستان حاجی آباد قبل از بحران کووید با توجه به شاهراه بودن و تصادفات، بسیار حساس بوده و سی تی اسکن آن حائز اهمیت است.



اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار