پیوستن ۲۵۰۰ نفر به روند حل‌و فصل در دیرالزور سوریه

در چارچوب توافقات انجام شده دولت سوریه در رابطه با حل و فصل اوضاع عناصر مسلح استان دیرالزور، امروز به وضعیت ده‌ها نفر دیگر از افراد تحت تعقیب و فراری از خدمت سربازی شهر «المیادین» رسیدگی شد.

به گزارش ذاکرنیوز، روز یکشنبه به وضعیت ده‌ها نفر دیگر از عناصر مسلح ساکن شهر «المیادین» در جنوب شرق دیرالروز که دستشان به خون ملت سوریه آغشته نشده، رسیدگی شد.


خبرگزاری دولتی سوریه «سانا» گزارش داد، شمار افرادی که در شهر المیادین به روند حل و فصل از زمان شروع آن در پنج‌شنبه گذشته پیوسته‌اند، تا به امروز به ۲۵۰۰ نفر افزایش پیدا کرده است.


منابع محلی سوریه می‌گویند، افرادی که به وضعیت‌شان رسیدگی شده است، اکنون به زندگی عادی خود در جامعه شان بازگشتند و اکنون از این روند خشنود هستند.


فرآیند حل ‌و فصل فراگیر ویژه دیرالزور برای چهاردهمین روز متوالی همچنان در این استان  ادامه دارد. این فرایند که روز ۱۴ ماه جاری میلادی آغاز شده است، طی روزهای آینده در استان دیر الزور ادامه خواهد داشت و بقیه شهرک‌ها و مناطق استان را نیز در بر می‌گیرد.


پیش از این، گروه‌های مسلح مستقر در استان درعا که دست آنها به خون ملت آغشته نشده بود، سوریه در چارچوب توافقات انجام شده دولت در رابطه با حل و فصل اوضاع عناصر مسلح درعا، سلاح‌های خود را تحویل داده بودند.


انتهای پیام

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار