رییس سازمان اوقاف در همایش مبلغان مطرح کرد؛

پلتفرم‌های خارجی نباید در ایران اجرا و استفاده شود

خاموشی با بیان اینکه پلتفرم‌های خارجی نباید در ایران اجرا و استفاده شود گفت:فضای مجازی باید مدیریت شود و در فتنه اخیر خیلی‌ها فهمیدند که بی سیم دشمن، اینستاگرام بود.

 به گزارش ذاکرنیوز ، همایش مبلغان و سرگروه‌های تبلیغی و مدیران بقاع متبرکه شاخص با حضورحجت‌الاسلام سید مهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه، در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) برگزار شد.


حجت الاسلام خاموشی با استناد به آیات قرآن کریم اظهار داشت: میلاد حضرت عیسی (ع) اعجاز بود، او به مادرش قوت قلب می‌داد تا از زخم و زبان دیگران رنجیده خاطر نشود و می‌گفت تو سخن نگو؛ و زمانی که از او پرسیدن این فرزند کیست؟ حضرت عیسی در گهواره گفت من بنده خدا هستم، ایشان نوزادی مبارک بود. انسان باید در همه حال مبارک باشد. برای مبارک شدن و مبارک بودن تمرین لازم است.


پلتفرم‌های خارجی نباید در ایران اجرا و استفاده شود


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه: مقام معظم رهبری پیشرو هستند اظهار داشت: برنامه ایشان اختصاص به محدوده جغرافیای ایران نمی‌شود. معظم له در زمینه هزینه‌هایی که دشمن برای جامعه اسلامی و ایران ایجاد می‌کند، می‌اندیشند. امروز دشمنان پیش از هر فتنه انگیزی گرد هم جمع می‌شوند و با هم فکرهای مشترک دارند و علیه ایران برنامه ریزی می‌کنند.


وی با بیان اینکه مبلغین در صف اول برخورد با فتنه انگیزی دشمنان باشند گفت: مراد از لفظ برخورد مبارزه و… نیست بلکه مقصود تلاقی است که با شناخت حاصل می‌شود.


خاموشی در بخش دیگر درباره شاخصه‌های خانواده مطلوب عنوان کرد: خانواده مطلوب باید چگونه باشد؟ گاهی اوقات خانواده مطلوب با فرزندان بسیار معنا می‌شود، گاهی اوقات مراد از خانواده مطلوب نحوه مدیریت است؛ بنابراین مبلغان باید مروج ویژگی های خانواده مطلوب باشند.


پلتفرم‌های خارجی نباید در ایران اجرا و استفاده شود


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه بیان کرد: کشور باید به طور کامل از تک محصولی نفت خارج شود چرا که اگر کشور فقط در نفت بماند آسیب پذیرتر می‌شود، ظرفیت های خوبی مانند انرژی خورشیدی، معادن و مسیر ترانزیت و کیلومترها سواحل داریم و دولت سیزدهم انصافاً کارهای خوبی دارد انجام می‌دهد. امروز کشور در حال عبور از تک محصولی است. دولت نباید حجیم شود حجیم شدن دولت به ضرر کشور است و در این زمینه مردم باید کمک کنند.


وی عنوان کرد: باید در زمینه بحث خانواده کار کرد و نباید تک مؤلفه ای رفتار کرد و باید الگوریتمی در این زمینه کشیده شود. باید تولید را تبلیغ کنیم و از سوی دیگر قناعت را سبک زندگی قرار دهیم.


خاموشی با بیان اینکه پلتفرم‌های خارجی نباید در ایران اجرا و استفاده شود چراکه نمی‌توان بی سیم دشمن را باز بگذاریم تا حرکت ما را حدس بزنند گفت: امروزه با استفاده از این پلتفرم‌ها و هوش مصنوعی دشمن سعی بر نفوذ دارد اما باید فرماندهی فضای مجازی باید در داخل کشور باشد. بسیاری از کشورها در زمینه فضای مجازی محدود عمل می‌کنند مثلاً در نیجریه شما به راحتی به اینترنت دسترسی ندارید. شبکه‌های مجازی و پلتفرم‌های خارجی بک آپ اطلاعات ما را دارند؛ بک آپ یعنی یعنی شناسنامه ما و اطلاعات ما از جمله مراکز نظامی. فضای مجازی باید مدیریت شود و در فتنه اخیر خیلی‌ها فهمیدند که بی سیم دشمن، اینستاگرام بود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار