پشت پرده اخراج ۳ دستیار شفر چه بود؟

دستیاران خارجی وینفرد شفر با نظر شخصی خود به تمرین نرفتند در حالی که باشگاه استقلال این موضوع را به شکل دیگری اعلام کرد.

به گزارش  ذاکرنیوز، برکناری وینفرد شفر و ساشا از روی نیمکت تیم فوتبال استقلال باعث شد تا مدیران باشگاه از حضور این نفرات در بازی ها و تمرینات آبی پوشان خودداری کنند و در نهایت هدایت آبی ها را به فرهاد مجیدی بسپارند.

  

با برکناری شفر و فرزندش، دستیاران خارجی مرد آلمانی همچون کولی، فیلیپ و مارتین نیز در اولین روز مراسم معارفه مجیدی حاضر شدند، اما این افراد دیروز در آخرین تمرین آبی‌ها قبل از دیدار برابر استقلال خوزستان حاضر نشدند تا به نوعی جدایی خود را با توجه به برکناری شفر اعلام کنند چرا که ۳ دستیار خارجی با مرد آلمانی روی نیمکت استقلال‌ها آمده بودند.

  

اما نکته قابل توجه این است که سه دستیار خارجی با نظر خود در تمرین استقلالی‌ها حاضر نشدند، اما باشگاه استقلال به نوعی جریان را طور دیگری وانمود کرد تا جایی که این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که سه دستیار خارجی طبق نظر باشگاه نباید در تمرینات حاضر شوند.

  

باشگاه استقلال در بیانیه‌ای نوشت: به دنبال تصمیم اخیر باشگاه استقلال و تغییرات به عمل آمده در کادر فنى تیم فوتبال بزرگسالان، دستیاران خارجی تا مشخص شدن وضعیت و نحوه همکاری‌شان و مذاکرات بین طرفین در تمرینات و مسابقات تیم استقلال حضور نخواهند داشت.

  

در نهایت این سه دستیار به دلیل برکناری شفر با نظر شخصی خود به تمرین آبی‌ها نیامدند تا اعتراض خود را به این نحو نشان دهند تا جایی که باشگاه استقلال با مشخص کردن وضعیت قرارداد و پرداخت طلب این نفرات وضعیت نهایی آن‌ها را اعلام کند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار