استاندار سمنان:

پروژه های عمرانی و اقتصادی دهه فجر استان سمنان۴۰۰ درصد رشد داشت

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه افتتاح پروژه های دهه فجر بر اساس ارائه خدمات مطلوب به مردم است، گفت: پروژه های عمرانی و اقتصادی دهه فجر استان سمنان۴۰۰ درصد رشد داشت.

 به گزارش ذاکرنیوز ، سید محمد رضا هاشمی ظهر یکشنبه در آئین افتتاح نمایشگاه موزه عبرت تا انقلاب اسلامی ایران در استان سمنان به میزبانی یک فرهنگسرا سمنان ضمن بیان اینکه در افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی دهه فجر سال جاری به نسبت سال گذشته حدود ۴۰۰ درصد رشد را شاهد هستیم، ابراز داشت: ۸۳۹ طرح عمرانی و اقتصادی برای استان سمنان در حال افتتاح و بهره برداری است.


وی ضمن بیان اینکه تاکید طرح‌های دهه فجر بر ارائه خدمت رسانی مطلوب به عموم شهروندان است، افزود: بر این اساس تلاش شد تا اولویت پروژه‌ها بر اتمام طرح‌های نیمه تمام قبلی باشد تا با افتتاح آنها بتوانیم خدمتی را به مردم افزون کنیم.


استاندار سمنان بابیان اینکه یکی از اقدامات صورت گرفته طی دهه فجر برای استان برپایی نمایشگاه‌های انقلاب است، ابراز داشت: این اقدام شایسته و ارزنده‌ای که در شناخت نسل جوان از انقلاب اسلامی ایران نقشی مؤثر ایفا خواهد کرد.


هاشمی ضمن بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی در دنیا برجسته و نقش مؤثری در منطقه و جهان دارد، تصریح کرد: خوشبختانه انقلاب اسلامی ایران در همه معادلات سیاسی، اجتماعی، علمی و غیره دنیا مؤثر است.


وی ضمن بیان اینکه مردم استان سمنان، دل در گرو انقلاب و نظام دارند و هر کجا انقلاب به مردم نیاز داشت صادقانه در همه عرصه‌ها حضور یافته و حماسه آفریدند، افزود: استان سمنان در بسیاری از شاخص‌های معتبر ملی، استانی معتبر و برجسته است و کارنامه درخشانی دارد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار