ویژه برنامه‌های گلزار شهدای کرمان در هفته دفاع مقدس اعلام شد

گروه استان‌ها - مدیر گلزار شهدای کرمان از برگزاری ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در گلزار شهدای کرمان و در جوار مرقد مطهر شهید سلیمانی خبر داد.

 به گزارش ذاکرنیوز، سردار محمدرضا حسنی‌سعدی ، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا، امام شهدا و سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس امسال با ایام اربعین امام حسین (ع) مقارن شده و به این جهت برنامه‌های این هفته رفته و بوی حسینی گرفته است.

وی با بیان اینکه دوران هشت ساله دفاع مقدس برگرفته از مکتب عاشورا و نهضت امام حسین (ع) است گفت: برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس و عزاداری اربعین امام حسین (ع) در گلزار بین‌المللی شهدای کرمان و در جوار مرقد مطهر حاج قاسم سلیمانی برنامه‌ریزی شده است.

مدیر گلزار شهدای کرمان با بیان اینکه ساعت 14:30 امروز پیشکسوتان دوران دفاع مقدس لشکر 41 ثارالله به یاد جانفشانی‌ها، قهرمانی‌ها و ایثارگری‌ها همه شهدا و فرمانده عزیزشان حاج قاسم سلیمانی با شهدای آرمیده در گلزار شهدای کرمان تجدید عهد و پیمان می‌کنند.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های گلزار شهدای کرمان در این ایام بیان کرد: هر روز صبح تا اربعین اباعبدالله (ع) ساعت 6 و 30 دقیقه زیارت عاشورا در این مکان مقدس برگزار می‌شود.

سردار حسنی‌سعدی از برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر و مغرب و عشا در فضای باز گلزار شهدای کرمان خبر داد و گفت: هر شب بعد از نماز مغرب و عشا خاطره‌گویی روایان دفاع مقدس در این مکان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سخنرانی حجج اسلام براداران و حجتی از سخنران کشوری در این ایام در گلزار شهدای کرمان گفت: این مراسم در ایام اربعین و بعد از نماز مغرب و عشا است.

 مدیر گلزار شهدای کرمان از حضور گردان نانوایان خانوک در گلزار شهدای کرمان خبر داد و افزود: این گردان در حال تجهیز تنورهای نان خود در انتهای پارکینگ گلزار شهدا است و در این ایام نان صلواتی می‌پزند.

وی با بیان اینکه موکب‌های زیادی اعلام آمادگی کردند تا در این ایام از زائران شهدا و اربعین گلزار شهدای کرمان پذیرایی کنند ادامه داد: کلیه برنامه‌ها با مجوز ستاد کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار