وعده وزیر ارشاد برای برگزاری جشنواره ویژه شهید سلیمانی/ معرفی فرهنگ شهدا از مأموریت‌های بنیادین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: معرفی فرهنگ شهدا از مأموریت‌های بنیادین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و برگزاری جشنواره ویژه شهید سلیمانی برکتی برای سایر فعالیت‌ها است.

به گزارش ذاکرنیوز ، محمدمهدی اسماعیلی صبح امروز در ارتباط ویدئوکنفرانسی با آیین تجلیل از خانواده شهید "جهانگیر صدقی ده‌زیاری" در ادامه طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم که در جوار مرقد مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی برگزار شد اظهار داشت: مردم استان کرمان از پیشگامان انقلاب اسلامی بوده و حادثه به آتش کشیده شدن مسجد جامع کرمان بیانگر این موضوع است.

وی با بیان اینکه افتخار است که در آغاز فعالیت خودم در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به روح پاک سیدالشهدای جبهه مقاومت، حاج قاسم سلیمانی از این راه دور سلام و درود بفرستم افزود: همه ما مرهون مادران و پدران شهدایی هستیم که در راه اسلام جان خود را تقدیم کردند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی حاصل خون این شهدا است ادامه داد: شهدای ما به فرمایش امام (ره)، امامزادگان عشق هستند و در هر جای این کشور گلزارهای شهدا معنویت ویژه‌ای دارند.

وی با بیان اینکه حسی که به واسطه حضور در گلزارهای شهدا به انسان دست می‌دهد، حس انسجام برای پیمودن راه شهدا است افزود: حاج قاسم راه شهدا را برای ما زنده نگه داشت و امروز خودش صاحب مکتب شد.

اسماعیلی با تأکید بر اینکه هیچ مأموریتی به جز انجام آرمان‌های انقلاب اسلامی نداریم و هدف ما احیای راه شهدا است گفت: معرفی فرهنگ شهدا از مأموریت‌های اصلی و بنیادین ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی با بیان اینکه تمام فعالیت‌های ما باید در مسیر و در راستای تحکیم فرهنگ استکبارستیزی و شهادت‌طلبی که همان راه شهدا است، انجام شود افزود: هنر انقلابی باید ایثار و رشادت‌های شهدا را به تصویر بکشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه زجری که خانواده شهدا متحمل شدند بر کسی پوشیده نیست ادامه داد: باید این خانواده‌ها عظیم الشأن به جامعه معرفی شوند.

 وی با بیان اینکه کار ویژه‌ای را برای شهید سلیمانی انجام خواهیم داد و این قول را به نمایندگان مجلس نیز داده‌ام گفت: برگزاری یک جشنواره ویژه برای شهید عالیمقام سلیمانی می‌تواند برکتی برای سایر فعالیت‌ها باشد.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار