۱۰ روز پس از یک اتفاق؛

واکنش وزیر ورزش به دزدیده شدن تلفن همراهش/دارم باهاش توئیت می زنم

وزیر ورزش به اتفاقی که چند روز قبل برایش رخ داده بود و عنوان شد تلفن همراهش به سرقت رفته است واکنش نشان داد.

به گزارش ذاکرنیوز ، روز گذشته خبر به سرقت رفتن تلفن همراه حمید سجادی وزیر ورزش سرخط خبرها به خصوص در فضای مجازی قرار گرفت. دزدیده شدن گوشی وزیر ورزش در مراسم تشییع پیکر مرحوم نادر طالب زاده و روبروی سازمان صدا و سیما و مسجد بلال رخ داد. البته این مراسم ۱۱ اردیبهشت ماه برگزار شد اما خبر مربوط به سرقت گوشی وزیر ورزش ۹ روز بعد منتشر شد.


جالب اینکه خودِ وزیر ورزش موضوع دزدیده شدن گوشی همراهش را تأیید نکرد اما از تکذیب خبری نبود. وی اینگونه عنوان کرد که «به خاطر مشغله‌های زیاد، ممکن است وسایلم را در جاهای مختلف جا بگذارم، درباره موبایل هم این اتفاق افتاده است که البته تلفن همراه کاری بنده بوده و موبایل شخصی من در جیبم است»


به هر حال این توضیح البته از حساسیت ماجرا و ابهاماتش کم نکرد و بر اصل اتفاق هم سرپوش نگذاشت چون این سوال مطرح است که «چطور افراد ناشناس می‌توانند به یکی از معاونان رئیس جمهور که همه جا با تیم حفاظتی و امنیتی حاضر می‌شود نزدیک شوند و حتی اقدام به سرقت گوشی همراه وی کنند آنهم در یک مراسم رسمی»


در هر صورت ابهامات پیرامون به سرقت رفتن گوشی همراه وزیر ورزش به قوت خود باقی بود که انتشار توئیتی از طرف وی (حمید سجادی) زوایای دیگری پیرامون این موضوع ایجاد کرد. وزیر ورزش جدیدترین واکنش خود نسبت به گوشی همراهش و به سرقت رفتنش را در حساب کاربری اش در توئیتر نشان داده و در توییتی اعلام کرد: «با گوشیم دارم توییت می زنم»


واکنش وزیر ورزش به دزدیده شدن تلفن همراهش/دارم باهاش توئیت می زنم


اهمیت توئیت وزیر ورزش خود حساسیت جدیدی نسبت به ماجرای لو رفته از گوشی همراهش ایجاد کرده است که بعضاً از طرف مخاطبان و دنبال کنندگان توئیتر وی هم مطرح شده است. برخی از این مخاطبان واکنش خود را نسبت به این توئیتر وزیر ورزش اینگونه عنوان کرده اند که «چطور گوشی وزیر سریع پیدا می‌شود اما از وسایل گم شده ما بعد از چند سال هنوز خبری نشده است؟»، بعضاً هم در کامنتی که برای این توئیت ارسال کرده اند این پرسش را مطرح کرده اند که «از کجا معلوم خود دزد توییت نزده باشد!»

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار