واکنش انصارالله به اظهارات مقتدی صدر درباره حمله به امارات

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن خطاب به «مقتدی صدر» توئیتی منتشر کرد.

به گزارش ذاکرنیوز  به نقل از میدل ایست نیوز، «محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در واکنش به موضع «مقتدی صدر» در خصوص حملات اخیر این جنبش به امارات، توئیتی منتشر کرد و خطاب به وی و حامیانش نوشت که متجاوزان یمن در صورت دست کشیدن ما از ولایت حاضر به توقف جنگ هستند. آیا دست کشیدن ما از ولایت شما را راضی می‌کند؟


البخیتی افزود که کشورهای حمله کننده به یمن به رهبری آمریکا در صورت تبدیل انصارالله به یک حزب سیاسی و دست کشیدن از ولایت، آماده توقف حملات و پایان محاصره یمن و امکان مشارکت انصارالله در دولت یمن هستند.


این عضو ارشد انصارالله تاکید کرد که که متجاوزان به یمن متوجه ابعاد حرکت مردمی یمن شده‌اند که حرکتی مبتنی بر آرمان امت و به دور از فرقه گرایی، حزب گرایی و قوم گرایی است.


وی در ادامه ولایت را امانتی برای مردم در دنیا و آخرت دانست که هر کسی از آن دست بکشد، خود را در ولایت دشمن خواهد یافت.


البخیتی همچنین خطاب به صدر افزود که آیا دست کشیدن ما از این امور شما را راضی می‌کند؟


البخیتی در پایان تلویحا صدر را از قدم برداشتن در مسیر شیطان برحذر داشت.


مقتدی صدر هفته گذشته با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: "برخی قانون‌شکنان در پی درگیر کردن عراق در جنگ خطرناک منطقه‌ای از راه حمله به یک کشور منطقه به بهانه عادی‌سازی روابط با اسرائیل یا به بهانه جنگ با یمن برآمده‌اند".


این موضع‌گیری صدر باعث شد تا «انور قرقاش» مشاور رئیس امارات متحده عربی با تقدیر از «مقتدی صدر»، موضع وی در قبال حمله به امارات را منطبق بر اصل حاکمیت و استقلال کشورها بداند.


انتهای پیام

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار