واشنگتن پست: بیمارستان‌ها اهداف اصلی اسرائیل در غزه بودند

روزنامه واشنگتن پست در گزارشی فاش کرد که پس از ادعای استفاده حماس از مراکز درمانی، اسرائیل بیمارستان‌ها را یک هدف اصلی کارزار نظامی خود در غزه تعیین کرد.
- اخبار بین الملل -

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، این روزنامه آمریکایی امروز سه‌شنبه گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از داد: پس از طرح ادعای استفاده حماس از مراکز درمانی برای فعالیت نظامی، اسرائیل بیمارستان‌ها را یک هدف اصلی کارزار نظامی در غزه مشخص کرد و مهم‌ترین تاسیسات درمانی را تخریب کرده یا به آنها آسیب زد.

به نوشته این نشریه، برای مثال در حمله «حیفا» سخنگوی ارتش اسرائیل گفت که حمله علیه یک هدف نظامی داخل ساختمان بوده است. در نمونه‌های دیگر بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها به عنوان بخشی از درگیری بین ارتش اسرائیل و حماس مورد حمله قرار گرفتند.

شفا و الناصر، نماد تخریب عامدانه 32 بیمارستان نوار غزه

واشنگتن پست مدعی است: بمباران هوایی و زمینی اسرائیل و همچنین مهمات شلیک شده نیروهای حماس به آنها آسیب زده است. تایید کردن منبع خسارت ناشی از مهمات ممکن نیست زیرا رسانه‌ها قادر به وارد شدن به نوار غزه نیستند.

واشنگتن پست در گزارشی اعلام کرد که از آغاز جنگ 90 حادثه موثق را مستندسازی کرده که طی آن نظامیان اسرائیلی بیمارستان‌های نوار غزه را هدف قرار داده‌اند.

به گفته این روزنامه از 36 بیمارستان نوار غزه 32 بیمارستان به خاطر بمباران‌ها به کلی از خدمت خارج شده یا خسارت دیده است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار