دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان:

واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق واسطه‌گری مالی یکم، پذیره‌نویسی می‌شود

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان اعلام کرد: همه شعب بانک سپه استان برای پذیره‌نویسی واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق واسطه‌گری یکم آماده هستند.

به گزارش ذاکرنیوز، حسن دادگر روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این پذیره نویسی از نیمه دوم اردیبهشت آغاز شده و تا آخر همین ماه ادامه دارد که علاوه بر شعب بانک سپه از طریق سامانه اینترنت بانک و همراه بانک نیز قابل انجام است.
وی با بیان اینکه برای این پذیره نویسی داشتن کد معاملاتی بورسی ضروری نیست، اظهارداشت: دولت برای هر فرد دارای کد ملی حداکثر تا مبلغ ۲۰ میلیون ریال امکان پذیره نویسی قرار داده و محدودیت سنی نیز در این خصوص وجود ندارد.
دبیر کمیسیون هماهنکی بانکهای استان زنجان گفت: در شرایط موجود کشور و لزوم رعایت پروتکلهای بهداشتی به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا استفاده از خدمات غیرحضوری برای پذیره نویسی ضروری است.
دادگر از لغو پیش‌نیاز ارائه گواهی مالیات مستقیم برای صدور ضمانت نامه و اعتبار اسنادی در بانک ها خبر داد و یادآوری کرد:‌ بر اساس بخشنامه صادره شده توسط بانک مرکزی، در راستای تسهیل فرایندهای کسب و کار و تولید دیگر نیازی به ارائه گواهی مالیات مستقیم برای صدور ضمانت نامه و گشایش اعتبار اسنادی وجود ندارد.
وی ادامه داد: با افزایش سقف تسهیلات قابل ارائه، بدون نیاز به ارائه گواهی مالیات مستقیم گام بزرگی در راستای تسهیل فرآیند تولید برداشته شده بود که بر این اساس اشخاص حقیقی و حقوقی به ترتیب تا سقف ۲ و پنج میلیارد ریال می‌توانند از تسهیلات بانکی با این شرایط بهره‌مند شوند.
دبیر کمیسیون هماهنکی بانک‌های استان زنجان به عملکرد نظام بانکی در استان اشاره کرد و گفت: نظام بانکی استان همیشه همراه و پشتیبان فعالان اقتصادی و تولید کنندگان استان بوده و در سال جهش تولید بیش از پیش این سیاست را دنبال خواهد کرد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار