مقام روس:

هیچ هواپیمایی قادر به درهم شکستن اراده ما نیست

معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد: آمریکا قصد دارد به پرواز پهپادها بر فراز دریای سیاه ادامه دهد اما این پهپادها با اقدامات پدافندی روسیه مواجه خواهد شد.

به گزارش ذاکرنیوز به نقل از روسیاالیوم، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه به امریکا نسبت به آزمودن صبر این کشور هشدار داد و اعلام کرد: مسکو با همه ابزارهای ممکن، امنیت خود را تضمین خواهد کرد.


ریابکوف افزود: امریکا قصد دارد به پرواز پهپادها بر فراز دریای سیاه ادامه دهد اما این پهپادها با اقدامات پدافندی روسیه مواجه خواهد شد و هیچ هواپیمایی قادر به درهم شکستن اراده و عزیمت مسکو در تضمین امنیت خود با همه ابزارهای در دسترس نخواهد بود.


وی خطاب به سردمداران کاخ سفید گفت: ما به امریکایی‌ها نسبت به تلاش برای بازی کردن با اعصاب ما و آزمودن صبرمان هشدار می‌دهیم. ما ۱۰۰ درصد با همه ابزارهای ممکن از امنیت فدراسیون روسیه حفاظت و آن را تضمین خواهیم کرد هیچ پهپاد امریکایی جاسوسی، هجومی و یا راهبردی قادر به درهم شکستن اراده ما نیست.


این مقام روس تاکید کرد: اقدام واشنگتن در ارسال انواع مختلف سلاح‌های سنگین و کشنده‌ به اوکراین، امریکا را به طرف درگیر و مشارکت‌کننده مستقیم در این جنگ تبدیل می‌کند، ما به امریکا نسبت به تداوم تنش‌زایی هشدار می‌دهیم.


ریابکوف تصریح کرد: امریکا در حقیقت هر روز تصمیم خود در مسیر تنش‌زایی را آشکار می‌کند و خطر این روند برای ما واضح است، ما معتقدیم که ارسال سلاح‌های مختلف موید ورود مستقیم امریکا در این جنگ است.


وی گفت: اعضای کنگره امریکا از خطر ارسال بمب خوشه‌ای به کی‌یف آگاه نیستند و به نظر می‌رسد آنها از پیامدهای این اقدام برای کشورهای عضو ناتو به رهبری امریکا درکی ندارند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار