هنرمندان مکتب سلیمانی را هنرمندانه ترویج دهند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: در مکتب سلیمانی توقع می رود جریان هنر کشور بتواند در ابعاد مختلف این فرهنگ و مکتب را هنرمندانه ترویج دهند.

به گزراش ذاکرنیوز، حجت الاسلام و المسلمین"حسن علیدادی سلیمانی" صبح امروز ۱۵ تیرماه در مراسم رونمائی از پوستر و انتشار فراخوان دومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی در کرمان که در ارتباط ویدئوکنفرانس با حضور وزیر ارشاد و خانواده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی صورت گرفت، اظهار کرد: جشنواره تئاتر سردار آسمانی رخداد مهم فرهنگی است که در جریان ترویج مکتب سلیمانی ثمرات و برکاتی خواهد داشت که برگرفته از مکتب اسلام و امام (ره) است.


وی افزود: در مکتب سلیمانی توقع می رود جریان هنر کشور بتواند در ابعاد مختلف این فرهنگ و مکتب را هنرمندانه ترویج کند.


علیدادی سلیمانی تصریح کرد: بخشی از ابعاد این مکتب عبارت از ۴۰ سال ایستادن در خط ایثار و شهادت، دلسوزی و مهربانی نسبت به مردم، ۴۰ سال ایستادن در راه و خطی است که در آن ادب و معرفت حرف اول را می زند.


امام جمعه کرمان بیان کرد: ۴۰ سال مقاومت در تبعیت از امامین انقلاب، ۴۰ سال به تصویر کشاندن تواضع، سادگی و ۴۰ سال در دفاع از ارزش های اسلامی مرز نشناختن، دامنه مقاومت را گسترش دادن، جبهه مقاومت را سر و سامان دادن و در خدمت اسلام و مردم بودن از ابعاد دیگر مکتب سلیمانی است.


وی اظهار کرد: امیدوارم با زبان هنر از این رخداد بزرگی که در کشور رقم می خورد بتوانیم کمال استفاده را کرده و این مکتب را با همه ابعاد خود گسترش داده و تبلیغ کنیم.


به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از ایسنا، در این ارتباط ویدئوکنفرانس با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانواده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، همچنین از پوستر جشنواره بین المللی فرهنگی ذوالفقار در استان خوزستان رونمائی شد که این جشنواره در رشته های مختلف با هدف ترویج مکتب حاج قاسم که مکتب ولایتمداری، پایداری و بصیرت افزایی است در جامعه جهانی به نمایش بگذارد.


انتهای پیام

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار