هدف بسیج اصناف و تجار کشور رفع موانع برای بخش خصوصی است

رئیس سازمان بسیج اصناف و تجار کشور با تاکید براینکه رفع موانع برای بخش خصوصی هدف اصلی است، گفت: بازاریابی تیم تجاری ما در سوریه انجام شده و 13 شهریورماه نیز به عنوان پیشران شناسایی فرصت‌های اقتصادی عازم روسیه خواهد شد.

 به گزارش ذاکرنیوز ، غلامرضا حسن‌پور بعد از ظهر امروز در سومین گردهمایی مسئولان و دبیران دفاتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق‌های بازرگانی کشور در اتاق بازرگانی اردبیل اظهار داشت: بسیجیان با هدف ایجاد آرامش نسبی در بازار ساماندهی‌های لازم در جهاد کشاورزی و صمت را انجام داده و با حضور در بازار اقدامات ارزنده‌ای را رقم زده‌اند.

وی بیان کرد: رفع موانع بخش خصوصی هدف از راه‌اندازی بسیج در اتاق‌های بازرگانی استان‌های کشور است که در این زمینه به دنبال رفع موانع بخش خصوصی هستیم که نقش‌آفرینی بسیج در اتاق‌های بازرگانی سبب شده تا حفاظت و حراست از بخش خصوصی به عنوان یک اتفاق مبارکی رقم بخورد و بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

حسن‌پور ادامه داد: در بحث مانع‌زدایی کارها با جدیت دنبال می‌شود و اقدامات خوبی در این حوزه اتفاق افتاده که به دنبال شناسایی موانع و مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و اقتصادی هستیم.

 وی تصریح کرد: تفاهم‌نامه‌هایی نیز با دولت منعقد کرده‌ایم که بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم زده و با شناسایی موانع و مشکلات واحدهای تولید، صنعتی و اقتصادی نیز عمده مشکلات واحدها را برطرف کنیم و در این زمینه از تمام توان و تلاش خود استفاده کنیم که این موضوع به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

رئیس سازمان بسیج اصناف و تجار کشور اظهار کرد: بازاریابی تیم تجاری ما در سوریه انجام شده و 13 شهریورماه نیز به عنوان پیشران شناسایی فرصت‌های اقتصادی عازم روسیه خواهد شد.

حسن‌پور تصریح کرد: از اهم مواردی که به دنبال آن هستیم : سرمایه در گردش ، بروکراسی‌های بانکی، کمبود مواد اولیه و بازار فروش از عمده مشکلات این واحدها است که باید از ظرفیت‌های موجود باید به نحو احسن در این زمینه استفاده شود.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار