هادی عامری: سلیمانی خود را فدای آزادی عراق از چنگ داعش کرد

دبیرکل سازمان بدر اعلام کرد شهید حاج قاسم سلیمانی جان خود را برای آزادسازی عراق از چنگ گروه تروریستی داعش فدا کرد.

به گزارش ذاکرنیوز به نقل از پایگاه خبری المعلومه، «هادی عامری» دبیر کل سازمان بدر و رئیس ائتلاف فتح در پارلمان عراق، در کنفرانسی در استان «صلاح‌الدین» از نقش سردار شهید «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه ایران، در مبارزه با گروه تروریستی داعش تقدیر کرد.


او گفت: سلیمانی جان خود را برای آزادسازی عراق از چنگ گروه تروریستی داعش فدا کرد.


عامری گفت: حاج قاسم سلیمانی تلاش زیادی برای آزادسازی عراق کرد و چه بسا که بیش از ما دغدغه عراق را داشت و برای عراق نگران بود و ما را به لزوم تلاش برای آزادسازی عراق فرا می‌خواند. بیش از ما مشتاق بود و خود را برای عراق به خطر انداخت و در خطوط مقدم حضور یافت. او در راه عراق به شهادت رسید.


دبیرکل سازمان بدر افزود: اگر دشمن ما را از شهادت می‌ترساند، باید بداند که ما با شهادت بر دشمن پیروز می‌شویم.


او هفته گذشته درباره اجرای تحقیقات مربوط به ترور فرماندهان مقاومت گفت: دستگاه قضایی عراق همچنان به تحقیق درباره ترور رهبران پیروزی ادامه می‌دهد.


هادی عامری از دولت مصطفی الکاظمی، نخست وزیر این کشور خواست تا به وعده خود در خصوص اجرای مصوبه پارلمان درباره اخراج نظامیان آمریکایی عمل کند، زیرا اخراج نیرو‌های اشغالگر آمریکایی به نفع تحقق حاکمیت ملی و ایجاد دولت عادلی است که بتواند به شهروندان خدمت‌رسانی و به همه تعهدات خود عمل کند.


نظامیان تروریست آمریکایی بامداد سیزدهم دی ماه سال گذشته در اقدامی تروریستی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و معاون رئیس سازمان الحشدالشعبی را به همراه چند نفر از رزمندگان مقاومت هنگام خروج از فرودگاه بغداد به شهادت رساندند.


این اقدام آمریکا باعث شد پارلمان عراق بعد از آن طرح اخراج نیرو‌های بیگانه به ویژه نیرو‌های آمریکایی از عراق را تصویب کند که تاکنون به درستی اجرایی نشده است و آمریکا با حمایت از تروریست‌های باقی مانده سعی در ناامن جلوه دادن عراق و ماندن در این کشور است.



اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار