نماینده رهبر انقلاب در سوریه از مناطق این کشور بازدید کرد

ایت الله طباطبایی اشکذری ضمن سفر به استان‌های مختلف سوریه، با اقشار مختلف مردم این کشور دیدار کرد.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از   حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  آیت الله طباطبایی اشکذری نماینده رهبر انقلاب در سوریه طبق روال معمول خود با سفر به مناطق مختلف و استان‌های کشور سوریه از این مناطق بازدید میدانی داشتند و با عالمان دینی، خانواده‌های شهدا و اقشار مختلف مردم سوریه دیدار و گفت‌وگو کردند.

نماینده رهبر انقلاب در سوریه در ابتدای این سفر چهار روزه ابتدا به استان حلب سفر کرد و ضمن زیارت مشهد النقطه با علما، خانواده‌های شهدا و اقشار مختلف مردم شهر حلب دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی همچنین در شهر حلب با مفتی این شهر دکتر محمود عکام پیرامون مسائل مختلف دینی و سیاسی گفت‌وگو کرد.

آیت الله طباطبایی بعد از شهر حلب به شهر شیعه نشین نبل و الزهرا سفر کرد و ضمن حضور در گلزار شهدای این شهر، در اجتماع مردم نبل و الزهرا شرکت کرد و با مردم دیدار و گفت‌وگو کرد و از نزدیک مشکلات این شهر را جویا شد.

آیت الله طباطبایی بعد از بازدید میدانی از مناطق نبل و الزهرا و گفت‌وگو با رزمندگان، خانواده‌های شهدا و اقشار مختلف مردم راهی استان حمص شدند و در آنجا با علمای این شهر جلسه داشتند.

استان لاذقیه، مقصد بعدی آیت الله طباطبایی بود که در این شهر با عموم مردم و تعدادی از علما از جمله مدیر و مفتی شهر لاذقیه و مسئولین اداره اوقاف دیدار و گفت‌وگو کرد.

لازم به ذکر است سفر نماینده رهبر انقلاب در سوریه به استان‌های مختلف کشور با هدف دیدار و گفت‌وگو با اقشار مختلف مردم سوریه بویژه رزمندگان و خانواده‌های شهدا انجام می‌گیرد که به دلیل شیوع ویروس کرونا با تاخیر چند ماهه صورت گرفت.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار