نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی سیستان و بلوچستان گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ۵۰ هزار لیتر فرآورده نفتی در شهرستان هامون کشف شد.

سرهنگ حسینعلی کریمی امین اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز،مأموران این پلیس، حین کنترل خودرو های عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان هامون به ۲ دستگاه تریلی کشنده مشکوک و جهت بررسی آن‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق به کشف ۵۰ هزار لیتر فراورده های نفتی ( نفت کوره ) قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری یک نفر و توقیف ۲ دستگاه کامیون تریلی کشنده در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش محموله مکشوفه را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

لاستیک های قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان نیز از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان نیمروز خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: ماموران ایست و بازرسی سفیدآبه ، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: با هماهنگی های لازم قضائی در بازرسی از این خودرو ۲۰۲ حلقه لاستیک خارجی کامیون که قاچاق و فاقد مجوز بوده کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری یک نفر متخلف در این رابطه بیان کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را به ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

وی خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه می‌زند و شهروندان هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان
اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار