رئیس سازمان مدیریت گلستان خبرداد

مولدسازی اموال غیرمنقول دولتی گلستان/۷۷۴ میلیارد تومان ابلاغ شد

گرگان- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان در خصوص مولدسازی اموال غیرمنقول دولتی، گفت: بیش از ۷۷۴ میلیارد تومان به گلستان ابلاغ شده است.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از خبرنگار مهر، قدرت الله عابدی عصر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه گلستان اظهارکرد: در سال جاری باید از همه امکانات و ظرفیت‌ها برای جهش تولید در حوزه دولتی و غیردولتی استفاده کنیم.

وی افزود: سال مالی سختی در پیش بوده و صرفه جویی در منابع و اعتبارات و اجتناب از فرآیندهای غیرضروری لازم است.

عابدی با بیان این‌که واگذاری پروژه‌های تملک سرمایه گذاری با مشارکت بخش خصوصی باید انجام شود، ادامه داد:  باید اهتمام جدی در به ثمر رساندن آن دسته از پروژه هایی که در سال جاری قابل بهره برداری است، انجام شود.

وی در خصوص مولدسازی اموال غیرمنقول دولتی، گفت: بیش از ۷۷۴ میلیارد تومان به استان ابلاغ شده که ظرفیت خوبی برای دستگاه های اجرایی ایجاد خواهد کرد.

عابدی بیان کرد: توجه به گردشگری آبی، استفاده از ظرفیت دریای خزر و اقتصاد دریایی به عنوان پیشران توسعه باید مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین به زهکشی اراضی و لایروبی آب بندان ها اشاره کرد و افزود: جهت بخشی توسعه استان باید با تکمیل زنجیره تولید انجام شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان تأکید کرد که باید از ظرفیت های بندری استان در زمینه واردات چوب و یا موارد مشابه استفاده شود.

عابدی با بیان این که ۷۰۰ میلیارد تومان درآمد مالیاتی استان است، گفت: باید راه فرار مالیاتی را بسته و از ظرفیت های مالیاتی در توسعه استان استفاده شود.

وی تصریح کرد: پیش‌نویس سند جهش تولید استان آماده شده و به زودی اعلام خواهد شد.

عابدی همچنین گفت: نشست هایی با قرارگاه خاتم الانبیا داشته و ۱۲ هزار میلیارد تومان تفاهم‌نامه بسته شده که امیدواریم اجرا شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار