معرفی۵ پیج برتر اینستاگرام برای آموزش زبان انگلیسی

اینستاگرام یکی از شبکه‌های ارتباطی بسیار محبوب است که بسیاری از ما زمان بسیاری را به صورت روزانه صرف آن می‌کنیم. طبق بررسی‌های انجام شده هر فرد به طور میانگین ۲ ساعت از زمان خود را صرف گشت و گذار در رسانه‌های اجتماعی می‌کند که بخش عمده‌ای از آن مربوط به اینستاگرام می‌باشد؛ چقدر خوب است که بتوان این زمان را صرف یادگیری مطالب جدید و آموزشی کرد.

به گزارش ذاکرنیوز، بنابر اعلام آکادمی روان،  این روزها یادگیری زبان انگلیسی در اینستاگرام بسیار ترند شده است و می‌توان آن را یکی از موثرترین شیوه‌های یادگیری دانست؛ چرا که آموزش زبان انگلیسی از طریق اینستاگرام و سایر رسانه‌های اجتماعی روز به روز در حال پیشرفت و گسترش است. اما قطعا برای شما هم این سوال پیش آمده است که کدام پیچ اینستاگرامی جهت آموزش زبان انگلیسی می‌تواند نقش موثرتری را ایفا کند؟! در ادامه به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از سایت آکادمی روان با ۵ پیج از برترین‌های اینستاگرام در این زمینه آشنا شوید. .


پیج آموزش زبان انگلیسی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

تمرکز بر روی تمامی مهارت‌های زبان انگلیسی: بدون شک یک پیج آموزشی اینستاگرام خوب باید بر روی تمامی مهارت‌ها یعنی لیستنینگ، اسپیکینگ، رایتینگ و همچنین ریدینگ متمرکز باشد. چرا که یادگیری تمامی این موارد در کنار یکدیگر قطعا اثرگذاری بیشتری دارد. کسل کننده نباشد: خلاقیت در تدریس و سرگرم کننده بودن شیوه آموزش یکی از مهم‌ترین مواردی می‌باشد که علاوه بر افزایش بازدهی یادگیری سبب جذب مخاطبان می‌شود. تسلط مدرس بر آموزش زبان انگلیسی و زبان آموز: در کنار دو مورد دیگر تسلط مدرس دوره و نحوه ارتباط آن با زبان آموز یکی دیگر از موارد مهم و اساسی در انتخاب پکیج آموزشی و پیج اینستاگرام می‌باشد.

۱-پیج اینستاگرام آموزش زبان انگلیسی استاد محمد کریمی: (آکادمی روان)


استاد محمد کریمی با بیش از ۷ سال سابقه درخشان در زمینه تدریس و آموزش زبان انگلیسی با بیش از ۱ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام یکی از بهترین پیج‌ها برای مرور روزانه نکات آموزشی و یادگیری مطالب جدید محسوب می‌شود. در این پیج اینستاگرامی روزانه لغات اصطلاحات پرکاربرد بسیاری با هدف تقویت مهارت‌های زبانی علی الخصوص مکالمه آموزش داده می‌شود.


ویژگی‌های دوره آموزشی زبان استاد کریمی:

استفاده از متدهای به روز آموزشی به صورت خلاقانه تدریس بر اساس متد متوازی در سطوح مختلف برگزاری لایوهای آموزشی به صورت دوره ای در اختیار قرار دادن جزوه یادگیری زبان انگلیسی به رایگان

همچنین زبان آموزان می‌توانند در کنار پیج اینستاگرامی در سایت و اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی روان نیز از خدمات آموزشی این استاد استفاده نمایند.


معرفی۵ پیج برتر اینستاگرام برای آموزش زبان انگلیسی


۲-پیج اینستاگرام آموزش زبان انگلیسی Kcleenglish


این پیج یکی از شبکه‌های فارسی است که در آن سعی شده است با بررسی بخش‌هایی بریده شده از فیلم‌های هالیوودی به تقویت لیستنینگ و یادگیری لغات پرداخت. در این پیج آموزشی مدرس خاصی برای ارائه آموزش‌ها وجود ندارد و بخش اعظم تدریس مربوط به همین ویدئوها می‌باشد.


ویژگی‌های پیج Kcleenglish :


داشتن بیش از ۲۶۶ هزار دنبال کننده


قرار دادن روزانه تست‌های آموزشی در استوری


آموزش اصطلاحات رایج


۳-پیج آموزش زبان BBC Learning English


BBC Learning English یکی از محبوب‌ترین و بهترین پیج‌های اینستاگرام آموزش زبان محسوب مب شود که بیش از ۱.۵ میلیون کاربر دارد و به صورت منظم با انتشار پست و استوری‌های آموزشی به تدریس می‌پردازد.


شیوه فعالیت در این پیج اینستاگرامی بدین صورت است که روزانه به صورت مرتب در آن آزمون‌های کوتاه و فلش کارت‌های آموزشی (جهت آموزش گرامر زبان انگلیسی) منتشر می‌شود.


ویژگی‌های پیج آموزشی BBC Learning English:


آموزش نکات گرامری زبان انگلیسی به صورت مستمر


آموزش تلفظ لغات


انتشار فیلم‌های کوتاه آموزش زبان انگلیسی


۴- پیج آموزشی In English With Love


پیج اینستاگرام In English With Love توسط یک معلم زبان انگلیسی ساخته شده است که معلم زبان انگلیسی می‌باشد و علاوه بر مبحث آموزش در بخش طراحی عکس‌ها نیز تخصص ویژه‌ای دارد و همین امر سبب شده تا این پیج آموزشی با طراحی تصاویر زیبا در اینستاگرام مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند.


سما، معلم آموزش زبان انگلیسی با انتشار نقل قول‌های معروف و جملات انگیزشی مختلف به آموزش لغات و افعال چند قسمتی و توضیح معنای آن‌ها می‌پردازد. او در پیج اینستاگرامی خود تلاش می‌کند تا به مخاطب با ساده‌ترین شیوه نکات ریزی از زبان انگلیسی را بیاموزد.


در سری آموزش‌های پیج آموزشیin English with love”" ، گزینه‌های قابل جایگزینی برای عبارات مرسوم و رایج به اشتراک گذاشته می‌شود.


۵-پیج آموزش زبان Cambridge Assessment English


پیج Cambridge Assessment English دارای یک صفحه منسجم می‌باشد و پست‌های آن به گونه‌ای طراحی شده است که برای چشم و ذهن کاربران خسته کننده نیست و علاوه بر آن به راحتی می‌تواند ذهن مخاطب را به آموزش درگیر کند. در این پیج انواع پست آموزش زبان انگلیسی از نقل قول گرفته تا آموزش اصطلاحات جدید و بسیاری از موارد دیگر به صورت روزانه انتشار داده می‌شود.


تعداد فالورهای پیج اینستاگرامی Cambridge Assessment English نزدیک به ۸۰ هزار نفر است و آموزش‌ها در آن به صورت روزانه از طریق پست و استوری در اختیار زبان آموزان قرار می‌گیرد.


جمع بندی:


در این مطلب به معرفی بهترین پیج‌های اینستاگرام آموزش زبان انگلیسی که مربوط به پیج‌های ایرانی و غیر فارسی بوده است مورد بررسی قرار گرفت. شما می‌توانید با بررسی هر یک از این موارد یکی از بهترین موارد را برای یادگیری انتخاب کنید. توصیه ما این است که برای یادگیری زبان انگلیسی از پیج‌های فارسی زبان همچون پیج اینستاگرام آکادمی کریمی استفاده کنید، چرا که در صورت هر گونه سوال می‌توانید از پشتیبانی تیم آموزشی و یا حتی پکیج های آن ها که برای تمامی افراد در سطوح مختلف می‌باشد، نیز استفاده نمایید.


منبع: ravaan.co


انتهای رپرتاژ آگهی 

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار