معاون استاندار تهران: حضور استان تهران در نمایشگاه اکسپو

معاون استاندار تهران گفت: بیش از ۳۰درصد تولید ناخالص داخل کشور در استان تهران است.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محمد علیمهری در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو) با اشاره به حضور معاونت اقتصادی استانداری تهران اظهار داشت: دومین سالی است که این نمایشگاه به ابتکار وزارت کشور انجام شده و تمامی استان‌ها در نمایشگاه یک غرفه دارند و ظرفیت‌های تولیدی استان‌ها در آنجا عرضه می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امسال استان تهران هم یک غرفه دارد که بتوان بخشی از ظرفیت‌های اقتصادی استان در آن جا ارائه شود و استان تهران با توجه به وضعیت اقتصادی که دارد بیش از ۳۰درصد تولید ناخالص داخل کشور را دارد که نشان دهنده ظرفیت بالای اقتصادی استان در کشور است. 

علیمهری در ادامه گفت: بازرگانان و تاجران از کشور‌های مختلف در این نمایشگاه حضور دارند و در این نمایشگاه، جلسات متعددی با کشور‌های مختلف تدارک دیده شده است.

معاون استاندار تهران گفت: امروز ملاقات با استاندار واسط کشور عراق را داشتیم و قرار بر این شد که کارگروه‌های مشترکی را تشکیل دهیم و پنج موضوع اقتصادی مطرح شد و برای پیگیری‌های موضوعات، با محوریت معاونت اقتصادی استانداری و از طرف آن‌ها مشاور استاندار واسط عراق حضور داشته باشند، و در اولین فرصت این اقدامات را انجام دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری
اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار