معافیت مالیاتی واحدهای تولیدی و اصناف آسیب دیده از کرونا

رییس اتاق اصناف استان یزد گفت: دولت با معافیت مالیات کسب و کارها می‌تواند بخشی از فشار رکود اقتصادی ناشی از شیوع بیماری کرونا در واحدهای تولیدی و اصناف را کاهش دهد.

به گزارش ذاکرنیوز، «علیرضا حسنی» در همایش بزرگداشت هفته اصناف که با حضور مسئولان شهرستان مهریز روز گذشته برگزار شد، افزود: با توجه به این که در ایام پایانی سال گذشته و نوروز امسال بخش زیادی از کسبه نتوانستند درآمدی داشته باشند، باید مسوولان معافیت‌های مالیاتی را در نظر بگیرند.


وی با اشاره به محدودیت روزهای کرونایی و نبود رونق اقتصادی در صنف‌های مختلف، حمایت از اصناف و پویایی صنوف را برگ برنده جهش تولید ذکر کرد و همکاری مسوولان استان را در این مورد خواستار شد.


این مسئول اظهار کرد: مسوولان در این شرایط سخت و روزهای کرونایی باید اصناف را با تسهیلات بدون بهره و کم‌بهره حمایت کنند که جهش تولید در گرو همکاری و پیگیری مشکلات آنهاست.


به گفته حسنی، برای بهبود فضای کسب وکار و اشتغال و داشتن اقتصادی سالم و پویا به این بخش فعال از تلاش‌گران عرصه شکوفایی اقتصادی کشور توجه بیشتری شود.


«محمدرضا زارع زاده» رییس اتاق اصناف مهریز نیز گفت: جهش تولید مورد تاکید مقام معظم رهبری با همکاری بخش‌های مختلف و فرهنگ‌سازی به خصوص همراهی اصناف محقق می‌شود.


وی افزود: رسیدگی به وضعیت اصناف به خصوص به خاطر شرایط کرونا جزو مطالبات برحق کسبه و اصناف شریف است که پیگیری آن را خواستاریم .


بازرسی اصناف و برنامه‌های بسیج در سطح استان و ساماندهی واحدهای بدون پروانه و رونق کسب وکارهای اینترنتی در صنوف مختلف از محورهای این نشست بود.



اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار