مشکلات طرح های اقتصادی خراسان شمالی بررسی می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: مدیران هر یک از دستگاه‌های حوزه اقتصادی مشکلات، اقدامات و پیشنهادات و نیز عملکرد دستگاه خود را در اسرع وقت ارائه دهند تا در حضور استاندار این موارد مطرح و بررسی شود.

 به گزارش پایگاه خبری ذاکرنیوز  ، ناصر فخرموحدی در شورای هماهنگی مدیران حوزه اقتصادی خراسان شمالی با بیان اینکه انعکاس موضوعات و مشکلات در حوزه های مختلف به رفع آنها کمک می‌کند، اظهار داشت: مدیران هر یک از دستگاه‌های حوزه اقتصادی مشکلات، اقدامات و پیشنهادات و نیز عملکرد دستگاه خود را در اسرع وقت ارائه دهند تا در حضور استاندار این موارد مطرح و بررسی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌ها در حوزه اقتصادی باید به عنوان نمایندگان دولت آگاهانه با مسائل برخورد کنند، اظهارداشت: با مطالبه‌گری و مدیریت اثربخش در زمینه‌های مختلف و بررسی مسائل تاثیر گذار بر رشد اقتصادی می توانیم رشد و توسعه اقتصادی استان دست را رقم بزنیم.

وی افزود: هم بانک‌ها و هم اداره کل اقتصادی و دارایی و نیز سایر دستگاه‌های متولی موظف هستند تا برای جذب سهم اعتبار تبصره 18 سال‌های 1401 و 1402 و ارائه طرح‌ها تلاش کنند.

فخرموحدی با اشاره به اینکه باید در مسائل استان به ویژه در مباحث اقتصادی اتاق فکری برای هم‌افزایی، هماهنگی و هم فکری بهتر انجام شود، افزود: با همت تمام دستگاه‌های نظارتی و تمرکز بر روی نقاط تورم‌زا، نتایج مثبت حاصل خواهد شد.

گفتنی است؛ارائه گزارش عملکرد هفت ماهه دستگاه های تابعه در حوزه‌های اقتصادی دستورکار این جلسه بود که مدیران مجموعه به ارائه گزارش عملکرد از حوزه‌های اقتصادی و بیان مشکلات و نظرات و درخواست‌ها پرداختند.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار