بمناسبت روز اهدای خون انجام شد؛

مشارکت ۱۵۶ نفر از لارستانی ها در نذر خون

همزمان با گرامیداشت نهم مرداد مصادف با روز انتقال خون مردم نوع دوست لارستان ۷۰هزار و ۲۰۰ سی سی خون به بیماران نیازمند اهداء کردند.

به گزارش ذاکرنیوز، فرماندار ویژه لارستان در گفتگو با خبرنگاران، گفت: همزمان با گرامیداشت روز انتقال خون ۱۵۶ نفر از مردم لارستان، ۷۰ هزار و ۲۰۰ سی سی خون خود را به نیازمندان اهدا کردند.


جلیل حسنی زحمات و همدلی پرسنل مرکز انتقال خون لارستان در تأمین فرآورده‌های خونی ستودنی دانست و اظهار کرد: از مردم عزیز شهرستان تقاضا داریم تا با مشارکت گسترده خود در تأمین خون و فرآورده‌های خونی مورد نیاز، بیماران نیازمند به این ماده حیاتی را یاری کنند.


فرماندار ویژه لارستان بیان کرد: خون‌های اهدایی مردم نوع دوست لارستان به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تحت پوشش پایگاه انتقال خون لارستان شامل لار، گراش، اوز، خنج، بی رم، لامرد، مهر، اشکنان، بستک و مناطقی از هرمزگان انتقال داده می‌شود.


حسنی با اشاره به اینکه هیچ نگرانی در خصوص محل خون گیری و شیوع کرونا در این شهرستان وجود ندارد، تاکید کرد: تمامی تمهیدات لازم جهت اهدای ایمن خون اندیشیده شده است و مردم می‌توانند با خیال راحت مراجعه و با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی، خون اهدا کنند.

منبع مهر

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار