مسوول راه اندازی نوستالژیک ترین محصولات غذایی ایران درگذشت

مهندس سهراب حسابی که در دهه های سی تا شصت شمسی مسوول راه اندازی خطوط نوستالژیک ترین محصولات صنایع غذایی ایران در گروه صنعتی مینو بود روز گذشته جان به جان آفرین تسلیم کرد.

 به گزارش ذاکرنیوز، مهندس حسابی که از سال 1338 تا کنون در گروه صنعتی مینو مشغول بکار بود در راه اندازی خطوط تولید محصولات مهمی همچون پفک نمکی مینو ، تک تک ، یام یام، اسمارتیز مروارید ، بیسکویت های ترد و پتی بور، آبنبات های شیری و سه گوش و آدامس شیک که همگی بخش فراموش نشدنی از حافظه ی نوستالژیک مردم ایران هستند نقش کلیدی و تعیین کننده ای داشت.

مهندس حسابی به خاطر هوش و تعهد و دقت نظر ویژه ای که داشت از مهندسان مورد وثوق مرحوم علی خسروشاهی بنیانگزار گروه صنعتی مینو بود و پس از بازنشستگی با وجود اینکه نیاز مالی نداشت به عشق مینو به عنوان مشاور عالی در گروه صنعتی مینو فعالیت داشت و همیشه در رفع موانع فنی و مهندسی تولید یار و یاور این هلدینگ بزرگ صنایع غذایی بود.
پس از انقلاب و با خروج مستشاران فنی و مهندسی از شرکت های ایران ، مرحوم حسابی در راه اندازی مجدد خطوط تولید نقش بسیار ارزنده ای داشت.
مرحوم حسابی از سال 1337 تا سال 1400 در شرکت صنعتی پارس مینو حضور داشت و ضمن درک حضور چند نسل از پرسنل این شرکت به عنوان استاد ، شاگردان بیشماری را در حوزه صنایع غذایی تحویل ایران عزیز داد.

گروه صنعتی مینو با صدور اطلاعیه ای درگذشت این چهره ای برجسته ای فنی مهندسی صنایع غذایی ایران را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت گروه صنعتی مینو بدین شرح است :

انّا للّه و انا الیه راجعون

گروه صنعتی مینو ، داغدار هجرت ابدی مهندس. سهراب حسابی از اولین نیروهای استخدامی این مجموعه ی صنعتی شد.

مهندس حسابی نماد هرگونه اقدام حسابی و بدون عیب بود که بیش از 6 دهه در بالندگی و پویایی این مجموعه ی بزرگ صنعتی همراه و همقدم سه نسل از پرسنل شرکت صنعتی پارس مینو در شیرین کامی ایرانیان عزیز سهیم بود و در راه اندازی تمام خطوط تولیدی دهه های سی تا شصت شمسی که محصولات تولیدی آنها بخش نوستالژیک و فراموش نشدنی تاریخ صنعت غذایی ایران است نقش کلیدی داشت و بعد از بازنشستگی تا کنون با وجود اینکه به هیچ عنوان نیاز مالی نداشت ولی به عشق مینو صادقانه برای ماندگاری هر چه بیشتر ابن برند گام برداشت و در  این شبهای حسینی جان به حضرت دوست تسلیم کرد.

یاد و خاطره ی ایشان را گرامی میداریم و برایشان بهشت برین آرزومندیم و برای بازماندگان صبر جمیل آرزومندیم.

روابط عمومی گروه صنعتی مینو


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار