امام جمعه بیله‌سوار:

مسئولین برای تحقق شعار سال پای کار بیایند

امام جمعه بیله‌سوار گفت: مسئولین در راستای تحقق شعار استراتژیک سال پای کار بیایند و به آن جامه عمل بپوشانند.

به گزارش ذاکرنیوز، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی، سیاسی و دشمن شکن جمعه این شهرستان، ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: ماه رمضان، ماه عبودیت و بندگی و یکی از فرصت‌های بزرگ و مهمی است تا انسان در مسیر تقوامداری قرار گیرد.


وی با تبریک فرارسیدن عید نوروز و تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن، به شعار سال ۱۴۰۲ «مهار تورم و رشد تولید» اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در این شعار راهبردی و عالمانه، نقشه راه کشور را مشخص کرد و اکنون نوبت مسئولین هست که در تحقق این شعار استراتژیک پای کار بیایند و جامه عمل بپوشند.


خطیب جمعه بیله سوار ضمن تقدیر و تشکر از تیم دیپلماسی دولت سیزدهم در ارتباط با از سرگیری روابط با کشورهای همسایه آسیایی ادامه داد: ترمیم تیم اقتصادی دولت و تغییر رویکردهای اقتصادی در راستای تحقق شعار ۱۴۰۲ لازم و ضروری است.


حجت الاسلام عزیزی در ادامه با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: بسیاری از مسئولان کشور هنوز به تأثیر جنگ اقتصادی دشمن باور و اعتقاد قلبی ندارند و این بزرگترین آسیب برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید حداقل در این سال جاری حل و فصل شود.


مسئولین باید نسبت به سفره مردم و معیشت آنان حساس باشند


وی گفت: مردم خط قرمز ماست و مسئولین باید نسبت به سفره مردم و معیشت آنان حساس باشند و نباید با کم کاری‌های خود، زمینه بدبینی مردم را نسبت به انقلاب و نظام فراهم شود.


رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار ادامه داد: البته مردم هم باید در راستای تحقق شعار سال، پای کار بیایند و از دست دولت بگیرند، تا دولت هم در این راه موفق شود.


حجت الاسلام عزیزی در ادامه با اشاره به وظیفه مسئولین در تحقق شعار امسال تصریح کرد: در راستای شعار سال، امسال ما هم در داخل شهرستان به صورت ابتکاری با شعار «جدیت و قاطعیت» تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم قدمی هر چند کوچک در تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب برداریم.


وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم مسئولان نسبت به وضعیت موجود بی تفاوت باشند و در این راستا باید پست‌های مدیریتی به افراد کاردان و شایسته سپرده شود، گفت: در رابطه با وضعیت بد مبلمان شهری، وضعیت معابر و کوچه‌ها به شورای شهر و شهردار فرصت یک ماهه می‌دهیم تا ضمن ساماندهی مشکلات شهری، به ارائه گزارش عملکرد خود به مردم اقدام کنند.


نماز جمعه شهرستان بیله‌سوار در پایان با اشاره به عملکرد ضعیف برخی مسئولین در سال گذشته بیان کرد: هر ماه باید مسئولین شهرستان، عملکرد و برنامه‌های خود را به صورت مستند به مردم ارائه دهند، این‌ها مطالبات به حق مردم از مسئولین هستند چرا که الان دیگر وقت بی تفاوتی مسئولین به مسائل نیست و دشمن از اهمال کاری‌های مسئولین به نفع برنامه‌های خود علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی نهایت استفاده را می‌کند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار