نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مسئولان نظام با عملکرد درست امیدآفرین باشند

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: خدمت‌رسانی به مردم توسط مسئولان اهمیت بالایی دارد و خادمان مردم باید با عملکرد درست امیدآفرینی کنند.

به گزارش ذاکرنیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، اظهار کرد: تصمیم‌گیری بر اساس حدس و گمان خارج از مدار حق است.


وی تصریح کرد: انسان برای قضاوت باید علم داشته باشد یا از دیگران کمک بگیرد تا عاقبت‌بخیری جامعه تضمین شود.


نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به سالروز تأسیس حوزه علمیه بیان داشت: بزرگانی چون امام خمینی (ره) و آیت‌الله گلپایگانی از افتخارات حوزه هستند بنابراین نباید اجازه داد این مرکز دینی مورد حمله دشمنان قرار گیرد و لازم است نوجوانان و جوانان مستعد را برای شاگردی در مکتب امام صادق (ع) به حوزه راهنمایی کنیم.


امام جمعه شهرکرد به آغاز ماه مهمانی خدا اشاره کرد و افزود: لیله‌القدر فرصتی است که در ماه رمضان در اختیار بندگان قرار گرفته است و می‌تواند یک عمر زندگی انسان را بیمه کند.


نکونام نامگذاری سال ۱۴۰۲ با عنوان «سال مهار تورم و رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری را با هدف باز شدن گره‌های کور جامعه دانست و اذعان داشت: امروز اقتصاد یکی از مواردی است که به یک گره کور تبدیل شده است و باید برای باز شدن آن تلاش مضاعف صورت گیرد.


وی یادآور شد: امروز باید مسئولان با ایجاد تعادل میان هزینه‌ها و درآمد، افزایش تولید و اشتغال، استحکام پایه‌های اقتصاد، شکل‌گیری اقتصاد مقاومتی و توجه به تولید داخلی به تقویت اقتصاد و رشد تولید کمک کنند.


نکونام گفت: دشمن به دنبال ضعیف نشان دادن نظام بود اما مردم با حضور به موقع خود این اجازه را ندادند و حمایت خود از انقلاب را به گوش جهانیان رساندند.


نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: وجه نخست در نظام جمهوری اسلامی ایران، مردم هستند که با بصیرت‌افزایی نباید فریب دشمن را بخورند.


وی وجه دیگر نظام را مسئولان دانست و تاکید کرد: مسئولان خادمان مردم هستند و باید نقش خود را به نحو احسن اجرا کنند.


امام جمعه شهرکرد بیان داشت: خدمت‌رسانی به مردم توسط مسئولان اهمیت بالایی دارد و خادمان مردم باید با عملکرد درست امیدآفرینی کنند.


نکونام با بیان اینکه امروز ایران جایگاه والایی در دیپلماسی خارجی و تعامل با همسایگان دارد ادامه داد: جمهوری اسلامی با حفظ مواضع سیاسی و شعائر اسلامی و ارزش‌های انقلاب این تعاملات را بر مبنای عقلانیت قرار داده است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار