رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

مراسم وداع با ۵ شهید مدافع حرم ۱۳مرداد ماه در تهران برگزار می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به رجعت پیکر پاک پنج شهید مدافع حرم از سوریه گفت: مراسم وداع با ین شهدا ۱۳ مردادماه در میدان امام حسین(ع) برگزار می شود.

به گزارش ذاکرنیوز، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی ظهر سه شنبه در اولین جلسه ستاد برگزاری مراسم هشتم شهریور استان تهران که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با حضور نمایندگان دستگاه‌ها و تشکل‌های استان برگزار شد ضمن عرض تسلیت ایام محرم بر لزوم برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی تاکید کرد.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به ۱۲ مرداد سالروز تأسیس نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره کرد و از همراهی و همکاری دستگاه‌ها، نهادها و تشکل‌های مردمی در برگزاری مراسم دینی و انقلابی تقدیر کرد.


محمودی همچنین با اشاره به رجعت پیکر ۵ شهید مدافع حرم از سوریه و لزوم ادای احترام به شهدا از مردم ولایتمدار تهران خواست در مراسم باشکوه وداع با شهدا عصر پنجشنبه ساعت ۱۸ در میدان امام حسین (ع) تهران حضور یافته و با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کنند.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به مناسبت‌های مهم شهریور ماه افزود: باید برای مناسبت‌های پیش رو پیش بینی‌های لازم صورت گیرد.


وی هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر را از روزهای تلخ تاریخ انقلاب دانست و عنوا ن داشت: باید با استفاده از این مناسبت ضمن افشای چهره کریه منافقین و یادآوری جنایات آنان با بازخوانی سیره شهیدان رجایی و باهنر بر الگو گیری دولتمردان از سیره این شهدای گرانقدر تاکید کرد.


محمودی از دستگاه‌ها خواست برنامه‌های خود را جهت گرامیداشت شهدای هشتم شهریور در جلسات آینده ارائه دهند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار