مخالفان ترامپ با تجمع در سنا خواهان برکناری او شدند

صدها نفر از مخالفان رئیس‌جمهور آمریکا روز سه‌شنبه با تجمع در ساختمان سنا برکناری او را خواستار شدند.

به گزارش ذاکرنیوز به نقل از  پایگاه اینترنتی فاکس نیوز، صدها نفر از مخالفان دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا  روز سه شنبه با تجمع در سنای این کشور خواهان برکناری او از قدرت شدند.


مخالفان ترامپ با تجمع در سنا خواهان برکناری او شدند


این معترضان که شعار‌هایی نظیر «ترامپ را برکنار کنید» روی لباسهایشان نقش بسته بود، در سالن ورودی ساختمان سنا تجمع کردند. پلیس آمریکا با حضور در محل تجمع از معترضان خواست از ساختمان خارج شوند، زیرا چنین اعتراض‌هایی در داخل ساختمان سنا ممنوع است. پلیس همچنین تهدید کرد اگر معترضان محل را ترک نکنند، دستگیر خواهند شد.


معترضان در این تجمع، برکناری ترامپ و توقف سیاست‌های تنش‌زای دولت آمریکا در قبال ایران را خواستار شدند. گفتنی است طبق قوانین آمریکا، پس از استیضاح، سنای آمریکای باید جلسه های شبیه محاکمه برای ترامپ برگزار کند که در آن سناتور‌ها نقش هیات منصفه را خواهند داشت.


آمریکا بامداد روز جمعه با حمله هوایی به فرودگاه بغداد سردار سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس و ۱۰ تن دیگر از جمله فرمانده نیرو‌های بسیج مردمی عراق را به شهادت رساند. رئیس جمهور آمریکا در یک کنفرانس خبری رسما اعلام کرد به دستور مستقیم او عملیات انجام شد. آمریکا مدعی است ترور سردار سلیمانی یک اقدام پیشگیرانه برای جلوگیری از درگیری نظامی و محافظت از نیرو‌ها و منافع خود در منطقه بوده است.



اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار