تکواندو بین المللی جام فجر؛

مبارزه ۳۲۵ تکواندوکار از ۲۲ مهرماه/ برنامه مسابقات اعلام شد

سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر طی روزهای ۲۲ تا ۲۴ مهرماه در هتل پارسیان استقلال تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ذاکرنیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر در دو گروه زنان و مردان به ترتیب طی روزهای ۲۲ تا ۲۴ مهرماه با حضور ۴۱۴ نفر (۳۲۵ تکواندوکار و ۸۹ نفر کادر تیم‌ها) از ۱۱ کشور ایران، اردن، ارمنستان، افغانستان، پاکستان، ترکیه، روسیه، سوریه، عراق، لبنان و هند برگزار می‌شود.


مسابقات در گروه زنان در اوزان هشتگانه مختلف ۲۲ مهرماه و رقابت‌های مردان طی دو روز ۲۳ و ۲۴ مهرماه برگزا) خواهد شد. براساس برنامه اعلامی از سوی کمیته مسابقات، روز سه‌شنبه – ۲۰ مهرماه همزمان با ورود تیم‌ها تست کرونا گرفته خواهد شد؛ روز چهارشنبه ۲۱ مهرماه ساعت ۹:۳۰ تا ۱۴ ثبت‌نام انجام خواهد شد و جلسه هماهنگی داوران زنان از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۳۰ در دو بخش تئوری و عملی برگزار می‌شود. وزن‌کشی تمامی اوزان گروه زنان ساعت ۱۶ تا ۱۸ همین روز است و پس از آن ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۰:۳۰ جلسه سرپرستان و مراسم قرعه‌کشی رقابت‌ها انجام می‌شود. مبارزات تمامی اوزان زنان روز پنجشنبه – ۲۲ مهرماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳ و پس از آن ساعت ۱۴ تا ۲۱ پیگیری خواهد شد؛ ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۲:۳۰ مراسم اهدای مدال برگزار می‌شود.


جلسه هماهنگی داوران مردان از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۳۰ همین روز در دو بخش تئوری و عملی برگزار می‌شود و وزن کشی اوزان فرد (۵۴-، ۶۳-، ۷۴- و ۸۷- کیلوگرم) ساعت ۱۶ تا ۱۸ است. قرعه‌کشی مبارزات نیز ساعت ۱۹ تا ۲۰ انجام می‌شود.مبارزات اوزان فرد، روز جمعه – ۲۳ مهرماه از ساعت ۹ تا ۱۳، ۱۴ تا ۱۷ و ۱۸ تا ۲۰ پیگیری می‌شود و در ادامه از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۰:۳۰ مراسم اهدای مدال است. مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها ساعت ۱۷ تا ۱۸ خواهد بود.


وزن کشی اوزان زوج (۵۸-، ۶۸-، ۸۰- و ۸۷+ کیلوگرم) روز جمعه – ۲۳ مهرماه ساعت ۱۶ تا ۱۸ و قرعه‌کشی مبارزات نیز ساعت ۱۸:۳۰ تا ۱۹:۳۰ انجام می‌شود. رقابت‌های اوزان زوج روز شنبه – ۲۴ مهرماه از ساعت ۹ تا ۱۳ و پس از آن از ساعت ۱۴ تا ۱۸ پیگیری خواهد شد و مراسم اهدای مدال ساعت ۱۸:۳۰ تا ۱۹:۳۰ است.


مسابقات جام فجر ۱G است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب ۱۰، ۶ و ۳.۶ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار