ماموریت ویژه پهپادهای ایرانی در غزه!

یکی از خبرهایی که در طول چند ساعت گذشته چندان در فضای رسانه‌ای ایران برجسته نشد و به جز یکی دو کانال (که یکی منبع اصلی بود و بقیه و از روی آن معمولا کش می‌روند) به آن اشاره نکرد، ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر سرنگونی دو فروند پهپاد ایرانی در یک نقطه دوردست توسط جنگنده‌های اف 35 بوده است

به گزارش ذاکرنیوز، یکی از خبرهایی که در طول چند ساعت گذشته چندان در فضای رسانه‌ای ایران برجسته نشد و به جز یکی دو کانال (که یکی منبع اصلی بود و بقیه و از روی آن معمولا کش می‌روند) به آن اشاره نکرد، ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر سرنگونی دو فروند پهپاد ایرانی در یک نقطه دوردست توسط جنگنده‌های اف 35 بوده است. 

در ادعا به منطقه مورد نظر اشاره نشد، اما مدعی شده‌اند که هدف این دو پهپاد ارسال تجهیزات مورد نیاز گروه‌های مقاومت در غزه بوده است!! در این مورد دو نکته وجود دارد، نخست برجسته‌سازی حضور اف35 در سازمان رزم نیروی هوایی رژیم صهونیستی و حضور آن‌ها در مناطق دوردست!! دوم هم اشراف آن‌ها بر این مناطق است. 

حالا سوالی که مطرح می‌شود این است که اگر این ادعا درست باشد، پیش از این چند فروند پهپاد این ماموریت را انجام داده‌اند؟ چه پهپادی بوده که توان حمل محموله لازم را داشته است؟ آیا اگر چنین ماموریتی در غزه انجام شده، در جای دیگری مانند یمن هم انجام شده است؟ پهپادها در حال تبدیل شدن به بهترین ابزار ایران است.  

انتهای خبر22852/فهیمه جاریانی

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار