دوئل مدعیان قهرمانی برنده نداشت/ لیورپول به من‌سیتی اجازه فرار نداد

حساس‌ترین بازی از هفته سی‌و‌دوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با تساوی تیم‌های منچسترسیتی و لیورپول در ورزشگاه اتحاد به پایان رسید.

به گزارش ذاکرنیوز، در آخرین و مهمترین بازی از هفته سی‌و‌دوم لیگ برتر انگلیس، امشب (یکشنبه) از ساعت 20 تیم‌های منچسترسیتی و لیورپول که به ترتیب در رده‌های اول و دوم جدول قرار دارند، به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی 2 - 2 به پایان رسید.

در این بازی که شروعی طوفانی داشت ابتدا این منچسترسیتی بود که توسط کوین دی‌بروینه به گل رسید، اما تنها هشت دقیقه بعد دیوگو ژوتا گل تساوی را برای لیورپول به ثمر رساند. گابریل ژسوس مهاجم برزیلی منچسترسیتی در دقیقه 36 بار دیگر با پاسی از کوین دی‌بروینه این تیم را پیش انداخت، اما درست در نخستین دقیقه نیمه دوم بازی لیورپول بار دیگر کار را به تساوی کشاند و این بار سادیو مانه با پاسی از محمد صلاح گلزنی کرد.

با این نتیجه که تکرار نتیجه بازی دو تیم در ورزشگاه آنفیلد در نیم‌فصل نخست بود، منچسترسیتی با 74 امتیاز جایگاه خودش را در صدر جدول حفظ کرد هرچند لیورپول هم با حفظ فاصله یک امتیازی‌اش در رده دوم ماند و به تعقیب شانه‌به‌شانه مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها ادامه داد. به این ترتیب شاگردان کلوپ به میزبان خود اجازه ندادند که برای قهرمانی خیز بردارد و به تصاحب صدر جدول در شش هفته باقیمانده به پایان فصل امیدوار ماندند.

  


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار