لواندوفسکی: آنچلوتی مربی فوق‌العاده باتجربه‌ای است

مهاجم لهستانی تیم فوتبال بارسلونا از سرمربی فعلی رئال مادرید تمجید ویژه‌ای کرد.
- اخبار ورزشی -

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، روبرت لواندوفسکی که بین سال‌های 2016 تا 2017 سابقه کار زیر نظر کارلو آنچلوتی در بایرن مونیخ را داشته، در گفت‌وگو با هفته‌نامه «بیلد ام زونتاگ» آلمان گفت: زمانی که آنچلوتی سرمربی بایرن شد، این اولین تجربه مربیگری‌‌اش در آلمان بود و کشور و فرهنگ جدیدی برای او بود. اگر کارلتو یک بار دیگر به آلمان برود، می‌داند که باید چه کار متفاوتی انجام دهد.

وی افزود: برای یک خارجی، بازی یا مربیگری در آلمان کار ساده‌ای نیست. اگر آنچلوتی کمی بیشتر در بایرن می‌ماند، ما با او از آن مقطع دشوار عبور می‌کردیم و پس از آن ممکن بود با هم دوره‌ای خاص را در تاریخ باشگاه بایرن رقم بزنیم. اگر کارلتو از آن مقطع دشوار جان سالم به در می‌برد، اوضاع برای همه ما می‌توانست متفاوت باشد.

پرس در اندیشه تغییر ساختار مالکیت باشگاه رئال مادرید

مهاجم لهستانی بارسلونا در ادامه تمجید از سرمربی فعلی رئال مادرید که در آستانه به قهرمانی رساندن کهکشانی‌ها در لالیگا است، اظهار داشت: آنچلوتی مربی فوق‌العاده باتجربه‌ای است. شما در رئال مادرید می‌بینید که بازیکنان چشم‌بسته از او پیروی می‌کنند. او انسان فوق‌العاده‌ای است و همیشه با بازیکنانش در حال صحبت است. او در دوره حضورمان در بایرن حس خوبی به من داد. او تنها حس اعتماد به نفس به من نداد، بلکه این حس را هم به من داد که می‌توانم یک یا دو گام دیگر در دوران حرفه‌ای‌ام بردارم.

آنچلوتی در زمان حضورش در بایرن مونیخ، این تیم را به یک قهرمانی در بوندس‌لیگا و دو قهرمانی در جام حذفی آلمان رساند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار