رئال مادرید با هت‌تریک وینیسیوس، لوانته را 6 تایی کرد

هفته سی‌و‌ششم لالیگای اسپانیا با پیروزی تیم‌های فوتبال رئال مادرید و اتلتیکو به پایان رسید.

 به گزارش ذاکرنیوز، در آخرین شب از هفته سی‌وششم لالیگای اسپانیا، 3 بازی برگزار شد که در مهمترین آنها رئال مادرید و اتلتیکومادرید برابر رقبا به برتری رسیدند.

رئال مادرید قهرمان زودهنگام رقابت‌ها، در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، میهمانش لوانته را با نتیجه 6 بر صفر در هم کوبید تا بیست‌و‌ششمین پیروزی فصلش را کسب کند. فرلان مندی در دقیقه 13، کریم بنزما در دقیقه 19، رودریگو در دقیقه 34 و وینیسیوس جونیور سه بار در دقایق 45، 68 و 83 گل‌های این بازی را به ثمر رساندند. رئال مادرید با این پیروزی 84 امتیازی شد و فاصله خود را با بارسلونا به 12 امتیاز افزایش داد.

همچنین یک بازی پرگل دیگر هم برگزار شد که در آن ویارئال میزبانش ریووایکانو را با نتیجه 5 بر یک شکست داد. آلفونسو پدراسا در دقایق 3 و 88، خوان فوریق در دقیقه 27، پاکو آلکاسر در دقیقه 38، و پائو تورس در دقیقه 1+45 گل‌های ویارئال را به ثمر رساندند و سرخیو گواردیولا ناوارو د ردقیقه 21 تنها گل رایووایکانو را زد. ویارئال با کسب پانزدهمین پیروزی‌اش 56 امتیازی شد و به کسب سهمیه لیگ اروپا یا لیگ کنفرانس اروپا امیدوار ماند.

در دیداری دیگر هم رئال سوسیه‌داد با نتیجه  3 بر صفر میهمان پایین جدولی خود، کادیس را از پیش رو برداشت. الکساندر سورلوث در دقیقه 19، عدنان یانوزای در دقیقه 53 (پنالتی) و پورتو در دقیقه 8+90 (پنالتی) گل‌های این بازی را برای رئال سوسیه‌داد به ثمر رساندند. سوسیه‌داد با کسب شانزدهمین پیروزی‌اش در این فصل 59 اتیازی شد و جایگاهش را در رده ششم جدول برای کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل آینده تثبیت کرد.

 

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار