فلیک به دنبال استفاده از نویر در یورو 2024

دروازه‌بان باتجربه بایرن مونیخ همچنان جایگاه ویژه‌ای در تفکرات تاکتیکی هانسی فلیک دارد.

  به گزارش ذاکرنیوز، مانوئل نویر در پی حذف تیم ملی فوتبال آلمان در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی 2022 قطر، در تعطیلات و در شرایطی که در حال اسکی کردن بود از ناحیه پا دچار شکستگی و فصل برای او تمام شد.

بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «اسپورت وان» آلمان، این دروازه‌بان آلمانی قصد دارد تابستان آینده به شرایط بازی برسد و بایرنی‌ها را در پیش‌فصل همراهی کند. نشریه آلمانی «بیلد» هم خبر داد نویر با وجود این مصدومیت برنامه‌ای برای بازنشستگی نداشته و قصد دارد تابستان آینده با هدف دروازه‌بان شماره «یک» بودن بایرن و تیم ملی آلمان به میادین بازگردد.

«اسپورت وان» همچنین اعلام کرد هانسی فلیک همچنان روی مانوئل نویر در برنامه‌های تاکتیکی خود حساب باز کرده و قصد دارد از این دروازه‌بان 36 ساله به عنوان سنگربان اصلی آلمان در مسابقات یورو 2024 استفاده کند. به نظر می‌رسد این مربی آلمانی همچنان اعتقادی به استفاده از مارک آندره تِراِشتگن و کوین تراپ در ترکیب اصلی مانشافت ندارد. فلیک و نویر روز جمعه پس از مصدومیت این دروازه‌بان باتجربه با هم صحبت کرده‌ بودند.

«بیلد» گزارش داد، در قرارداد بازیکنان بایرن مونیخ بندی وجود دارد که آنها اجازه ندارند در اوقات فراغت خود به انجام ورزش‌های خطرناک بپردازند، با این حال، تور اسکی (همان رشته اسکی که نویر در آن مصدوم شد) بیشتر خارج از پیست انجام می‌شود و جزو ورزش‌های خطرناک محسوب نمی‌شود، بنابراین او منعی برای انجام این کار در تعطیلات نداشته است.

گفته می‌شود بایرن مونیخ ممکن است الکساندر نوبل، دروازه‌بان خود که در حال حاضر به طور قرضی برای تیم موناکو بازی می‌کند را در ماه ژانویه به جمع باواریایی‌ها بازگرداند، اما مدیر برنامه‌های این دروازه‌بان آلمانی عنوان کرده بایرن هیچگونه تماسی در این زمینه با او و نوبل نداشته است.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار