فلاح: مسئولان فکر نمی‌کردند فجرسپاسی بعد از 8 سال به لیگ برتر بیاید/ ورزشگاه انقلاب برای ما خوش‌یمن است

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی گفت که ورزشگاه انقلاب کرج برای تیمش خوش‌یمن است و تیمش یک بار در این ورزشگاه قهرمان لیگ دسته اول شده است.

 به گزارش ذاکرنیوز ،  رسول فلاح پس از پیروزی یک بر صفر فجرسپاسی مقابل پیکان گفت: بعد از بازی با استقلال مسابقات تعطیل شد و خیلی خوب بود که توانستیم تیم را سازماندهی مناسبی دهیم. کادرفنی و بازیکنان‌مان در یکی دو هفته اخیر خوب کار و نقاط ضعف و قوت را بررسی کردند. از لحاظ روحی و روانی باشگاه و مجموعه سپاه فجر که به تیم کمک می‌کند، حمایت کردند.

وی افزود: می‌دانستیم که  پیکان یک تیم خوب و جوان است و خداراشکر امروز لطف خدا شامل حال ما شد، یک روز می‌بریم و یک روز هم می‌بازیم. نباید وقتی که می‌بازیم گناه را گردن زمین و زمان و باران بیندازیم. استادیوم انقلاب کرج برای ما خیلی خوش‌یمن بود، در لیگ دسته اول قهرمان شدیم و امروز هم مقابل پیکان نتیجه خوبی کسب کردیم. 

فلاح در واکنش به این موضوع که در حین برگزاری بازی با پیکان اضطراب داشت، عنوان کرد: فوتبال سراسر استرس است چون باید جوابگوی مطالبات مردم باشیم. خیلی از هواداران از پشت صحنه تیم‌ها خبر ندارند که چه اتفاقاتی می‌افتد. نماینده شهر شیراز هستیم و دوست داریم همیشه برنده باشیم و اگر اضطراب داریم به خاطر دل مردم شیراز است. 

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در خصوص اینکه پس از 2 باخت هفته‌های ابتدایی شرایط فجر بهتر شده است، خاطرنشان کرد: در دو هفته ابتدایی تازه به لیگ برتر آمده بودیم، تیمی که از لیگ دسته اول به لیگ برتر می‌آید معمولا می‌تواند 10 سهمیه جذب کند ولی تیم‌های لیگ برتری 8 سهمیه جذب کرده و اسکلت‌شان را حفظ می‌کنند. اسکلت لیگ یکی‌مان را حفظ و 10 سهمیه دیگر را جذب کردیم  و زمان می‌برد تا ترس تیم بریزد. احساس می‌کنم کم‌کم تیم انسجام خودش را به دست می‌آورد و بازیکنان به شرایط لیگ برتر عادت کرده‌اند. در دو هفته اول همه مسائل دست به دست هم داد تا نتوانیم نتیجه مطلوب کسب کنیم. امیدواریم امسال لیگ را به خوبی تمام کنیم و در جایگاه مناسبی بایستیم و در فصل‌های بعد خودمان را تقویت کنیم و رتبه بهتری کسب کنیم. 

فلاح درباره کیفیت زمین حافظیه تصریح کرد: فکر می‌کنم مسئولان باورشان نمی‌شد که بعد از 8 سال فجر به لیگ برتر بیاید و در این 8 سال هم کج‌دار و مریز رفتار کرده بودند. یک استادیوم به نام پارس داریم. وقتی تصمیم به ساخت یک ورزشگاه می‌گیریم باید نزدیکی به فرودگاه و دسترسی به هتل داشته باشد و تیم‌ها بتوانند راحت به این ورزشگاه بیایند. متاسفانه یک ورزشگاه 50 هزار نفری طراحی کردند که فکر می‌کنم اگر شهر پیشرفت و بزرگتر کند با  نوه و نتیجه‌های ما هم این ورزشگاه پر نمی‌شود.استادیوم مناسب‌تری باید درست می‌کردند تا از پس هزینه‌های نگهداری آن بر بیایند. ورزشگاه پارس را 2،3 بار افتتاح کردند و الان هم اگر چمنش درست شود، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و تاسیسات این ورزشگاه خیلی کار دارد و چند میلیارد نیاز است تا درست شود. 

وی ادامه داد: ورزشگاه حافظیه هم از قدیم بوده و هم تیم‌ها این ورزشگاه را نماد شیراز می‌دانند و دوستان هم طوری این ورزشگاه را آماده کنند که چند بازی در حافظیه برگزار کنیم. من فکر می‌کنم بیشتر از چند بازی طول بکشد و 6،7 ماه این اتفاق طول خواهد کشید. باید بسازیم و بسوزیم و اگر بخواهیم بازی‌هایمان را به خارج از استان ببریم به هواداران‌مان توهین می‌شود. یک مقدار تغییرات در ورزشگاه ایجاد کردند تا استاندارد شود، چمن متاسفانه مطلوب نیست ولی با تلاش‌هایی که صورت گرفته طوری آماده شده که بتوانیم بازی کنیم. اگر بخواهیم از میزبانی‌مان استفاده کنیم حتی نمی‌توانیم در ورزشگاه حافظیه تمرین کنیم و شرایط‌مان با حریفان‌مان در ورزشگاه حافظیه برابر است.‌

 

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار