فرمانده سپاه کرمان: امروز دشمنان برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی تمام قد ایستاده‌اند

فرمانده سپاه کرمان با بیان اینکه امروز در درون کشور و با لباس خودی در زمین دشمن بازی می‌کنند گفت: امروز دشمنان برای تضعیف جمهوری اسلامی و انشقاق بین امام و امت تمام قد ایستاده‌اند.

 به گزارش ذاکرنیوز، سردار حسین معروفی ظهر امروز در رزمایش الی بیت‌المقدس 12 که با حضور گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر در مکان پادگان شهید بهشتی سپاه ثارالله برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، امام شهدا و سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه بسیج برای دفاع از انقلاب اسلامی که واقع حقیقت دین و اسلام ناب محمدی است تشکیل شده اظهار داشت: بسیجیان امروز به فرمان امام خویش برای مقابله با دشمن در صحنه حضور دارند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با هدایت الهی و با مسئولیت امام راحل در 22 بهمن 57 به نتیجه نهایی رسید و شاهد استقرار نظام و حکومت اسلامی بودیم گفت: امروز نباید مشکلات اقتصادی کشور را با کلان نظام الهی که حکومت امام زمان (عج) است، گره بزنیم.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به اینکه امروز بعضی در درون کشور و با لباس خودی در زمین دشمن بازی می‌کنند گفت: امروز صدا دشمن از گلوی عده‌ای در لباس خودی شنیده می‌شود و برخی با فریاد دشمن لجن پراکنی و سخن پراکنی می‌کنند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) برای نظام الهی ما در گام اول انقلاب و امام خامنه‌ای در گام دوم آن برنامه‌ای ترسیم کرده و برای آن نسخه نوشتند افزود: نتیجه انقلاب اسلامی ایران و این حکومت متصل شدن به ظهور ولایت عظما و امام زمان (عج) است.

 معروفی با اشاره به اینکه دشمنی امروز با ملت ما به علت بقای یهود است تصریح کر‌د: امروز مثلث غربی، عبری و عربی دشمنان برای بقای خودشان و سلطنت طلب‌ها، مجاهدان خلق و اپوزیسیون داخلی برای تضعیف جمهوری اسلامی و انشقاق بین امام و امت تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه این دشمن قابل اعتماد و قابل پیش بینی نیست یادآور شد: به دشمنی که سردار بزرگ جهان اسلام و بزرگ‌ترین قهرمان دفاع از شیعیان حاج قاسم سلیمانی را ترور می‌کند، نمی‌توان اعتماد کرد.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به اینکه حاج قاسم بزرگترین شخصیت تقریبی جهان اسلام بود، بیان کرد: سردار سلیمانی، نگاه اهل سنت و نگاه جهانیان را به انقلاب اسلامی و به شیعه تغییر داد.

وی با بیان اینکه امروز باید جنگ رسانه را جدی و عملیات روانی را جدی‌تر بگیرید گفت: این جنگ و این عملیات روانی با اراده، تمایلات، رفتار، قلب ، اندیشه و شجاعت انسان ارتباط دارد.

معروفی با اشاره به اینکه امروز دشمن می‌خواهد بر ذهن‌ها فائق شود تا بتواند به تغییر ساختار برسد افزود: این هدف دشمن کاملاً ملموس و نمایان است و با هدف، دعوای جبهه انقلاب را به نمایش می‌گذارد تا اختلاف‌افکنی کند.

وی با بیان اینکه بسیجیان باید با فعال کردن گروه‌های عاشقان واقعی انقلاب اسلامی حرکت نرم را آغاز کنند گفت: جبهه انقلاب باید فضای سایبری را مدیریت و سازماندهی کند و این ماموریت سخت بر دوش بسیجیان است.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به اینکه بسیج تربیت شده مکتب حسینی بوده و عباس یکی از نیروهای بسیج عاشورا است افزود: بسیج 43 سال خدا را یاری کرد و امروز این شجره طیبه از جغرافیای ایران اسلامی خارج شده است.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار