استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

عملیات ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی سی سخت آغاز شد

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی سی سخت در زمینی به مساحت چهار هزار و ۷۰۰ متر مربع آغاز شد.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از خبرنگار مهر، حسین کلانتری ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: دوهزار و ۷۰۰ میلیارد ریال در چند سال اخیر برای ساخت بیمارستان‌های این استان از جمله بیمارستان نرگسی، کلینیک دهدشت و سایر مراکز درمانی استان هزینه شد.

وی بیان داشت: بیمارستان نرگسی گچساران، ۱۰۰ تخت خوابی دهدشت، بیمارستان‌های ۳۲ تخت خوابی بهمئی و دنا و بیمارستان لنده در حال ساخت است.

استاندار اظهار داشت: ساخت بیمارستان در همه شهرستانهای استان حرکتی شایسته با هدف ارتقای شاخص‌های درمانی در کهگیلویه و بویراحمد است.

کلانتری تصریح کرد: عملیات ساخت بیمارستان لنده مطلوب و رضایت بخش بوده و بیمارستان نرگسی گچساران و بیمارستان بهمئی نیز سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: احداث بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی دهدشت با مشارکت تأمین اجتماعی، وزارت بهداشت و درمان و سازمان برنامه و بودجه کشور بوده و همه تلاش خود را برای راه اندازی این بیمارستان انجام داده و ساخت این بیمارستان اکنون در مراحل پایانی است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار