عضو کمیسیون تلفیق مجلس: مشاغل متضرر از کرونا در پرداخت مالیات تخفیف 5 درصدی می‌گیرند‌

گروه استان‌ها- عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: تولیدی‌هایی که در طول قریب به یک سال اخیر از ویروس کرونا آسیب دیده‌اند، پنج‌ درصد در پرداخت مالیات تخفیف می‌گیرند.
- اخبار استانها -

مصطفی طاهری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: متاسفانه شیوع ویروس کرونا آسیب جدی به برخی صنوف در کشور وارد کرد با این حال برای جبران این ضرر و زیان امسال در کمسیون تلفیق بودجه 1400 دو اقدام برای موضوع مشاغل آسیب‌دیده از کرونا مطرح شده است.

وی افزود: موضوع نخست بحث کاهش پنج درصدی مالیات برای تولیدی‌های متضرر بود با توجه به آسیبی که تولیدی‌ها در طول قریب به یک سال گذشته دیده‌اند، مقرر شد به میزان پنج درصد مالیات کمتری پرداخت کنند.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس تصریح کرد: مشاغلی که توانسته بودند در طول یک سال اخیر یا به عبارتی دیگر از بهمن ماه گذشته تا پایان سال جاری شغل خود را تعطیل نکرده و از کارگران خود اخراج نکنند، اگر در پرداخت هزینه‌ها به تامین اجتماعی جرائم دیر کرد داشته باشند، جرائم به شکل بخشودگی پرداخت می‌شود.

بودجه سال جدید کویت با نفت 45 دلاری بسته شدتصمیم جدید هیئت رئیسه برای زمان بررسی لایحه بودجه 1400نماینده مردم اردستان: بودجه تخصیص یافته متناسب با ظرفیت‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منطقه نیست

وی گفت: علاوه بر مورد مذکور مشاغلی که در اواسط سال جاری کارگران خود را اخراج کرده بودند اما دوباره کارگران را جذب و به شغل خود بازگردانند و مطابق با شرایط بهمن ماه عمل می‌کنند، از کلیه جرائم تامین اجتماعی می‌توانند تخفیف دریافت کنند.

طاهری با بیان اینکه هوشمند‌سازی نظام مالیاتی در دستور کار قرار دارد، عنوان کرد: هوشمند‌‌سازی نظام مالیاتی درآمدهای کشور را افزایش می‌دهد و اقتصاد کشور را به سمت شفافیت پیش می‌برد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار